Heyy,
Ik ga over twee weken draaien op een schoolfeest (waarschijnlijk). Ik loop alleen tegen een probleem aan... De muziek. Ik ben niet dol op popmuziek, maar ik wil me wel graag aanpassen aan het publiek.
Dus kunnen jullie een paar bekende nummers, die jullie leuk vinden in dit topic plaatsen? Dank jullie wel!!!
Een paar vereisingen:
- je moet een beetje kunnen dansen op de muziek.
- niet al te langzaam (Dus geen muziek van bijv. Birdy of Passenger)
- Alsjeblieft geen One Direction, Justin Bieber, Nicky Minaj en Miley Cyrus. Sorry fans...
- geen muziek die niemand kent.
-
5 okt 2014 - 21:495 okt 2014 - 21:56
Ik hou van Nirvana/Guns N' Roses/Love Battery , maar zoiets zal je wel niet zoeken. :'DD
Google gewoon de Top 40? Zal wel wat tussen staan. c:wat was dit ookalweer
6 okt 2014 - 9:59Mediamarkt top 40 kun je altijd gebruiken. Dat is op youtube, misschien dat je daar liedjes uit kunt pikken...
Ich liebe dich 27.12.23
6 okt 2014 - 10:1326 - 02 - '16
6 okt 2014 - 10:48Ik kan je niet echt helpen. Ik zou gewoon net zoals de anderen zeggen gaan kijken in de top 40. Vind het alleen wel een beetje raar dat je geen Nicki Minaj en Miley Cyrus wilt draaien. One Direction en Justin Bieber is wel begrijpelijk. Ben zelf wel fan van One Direction en heb niet veel tegen Justins muziek, maar dat wordt inderdaad niet veel gedraaid (bij ons dan.) Miley en Nicki daarentegen wordt nog wel eens gedraaid hier. Wrecking Ball doet het altijd wel goed (:
6 okt 2014 - 11:00Avicii, David Guetta of Rihanna? Break Free van Ariana Grande?
[ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 11:01 ]
"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."
6 okt 2014 - 11:17Gewoon de top 40 opzoeken op internet?
"Ignite, my love. Ignite."
6 okt 2014 - 12:38Itunes top 30
Bang bang
Shower
Fancy
Boom clap
SingChange is for weirdos ~ Niall Horan
6 okt 2014 - 12:53Bang Bang van die 3 meiden.
Je moet niet kijken naar wat je zelf niet leuk vind, maar wat voor soort publiek je hebt. Je moet je dus aanpassen! (:Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!
6 okt 2014 - 12:58Break Free - Ariana Grande.
Shake it Off - Taylor Swift.
TOP 40!Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales
6 okt 2014 - 16:04ik wil me zeker wel aanpassen aan het publiek, anders breng je de mensen alleen maar vraagtekens, maar ik weet wel waar de mensen niet van houden. 1D en JB is iets waar de jongens niet van houden, Miley Cyrus en Nicky Minaj is waar veel meisjes niet van houden en ik hou van geen van allen (dus mooi meegenomen). ik vraag alleen wat jullie leuk vinden omdat ik de top 40 niet al te geweldig vind de laatste tijd.
Oudere nummers zijn trouwens ook welkom.6 okt 2014 - 16:08The Fratellis - Chelsea Dagger
Lou Bega - Mambo Nr. 5
Maroon 5 - Maps
Maroon 5 - Payphone
Maroon 5 - Moves like Jagger
Zedd - Clarity
Katy Perry - Birthday
Michael Jackson & Justin Timberlake - Love never felt so good
Sigma - Nobody to love
Imagine Dragons - Radioactive
Kensington - Streets26 - 02 - '16
6 okt 2014 - 16:106 okt 2014 - 16:13Hitzone 71 en de top 40 zijn aanraders :w
These rings that I'm breaking are making you a personal debt.
6 okt 2014 - 16:15Pitbull - Fireball
Pitbull - I Know You Want Me (Calle Ocho)
The Black Eyed Peas - Pump It
OutKast - Hey Ya!
Kid Cudi vs. Crookers - Day 'n' Night
Avicii vs Nicky Romero - I Could Be The One
Avicii - Wake Me Up
Avicii - Addicted To You
Calvin Harris - Summer
Martin Garrix & Jay Hardway - Wizard
New World Sound & Thomas Newson - Flute
Thomas Newson feat. Angelika Vee - Don't Hold Us
Afrojack - Ten Feet Tall
Katy Perry - Dark Horse (feat. Juicy J)