Het zal vast eerder voorgesteld zijn, maar ik wil het toch weer suggereren. Op dit moment zijn er eigenlijk drie soorten 'creaties' die je kunt maken: een story, een quiz en een gedicht. Natuurlijk kun je ook een poll maken, maar ik vind dat toch een ander soort creatie, omdat het niet die creativiteit vergt die de andere soorten wel vergen.
Hoewel ik zelf niet veel dicht (en er ook niet echt goed in ben), vind ik dat gedichten wel behoorlijk onderbelicht worden. Het is wel mogelijk je gedicht te spotlighten of te promoten in een promotietopic, maar er is niet een top, zoals die er wel is voor quizzen en stories. Het is ook niet mogelijk om een gedicht kudo's te geven. Ik vind dat echt ontzettend jammer, want in een (goed) gedicht zit ook veel tijd en moeite en dat wordt voor mijn gevoel wat ondergewaardeerd.
Mijn suggestie is dus om een Gedicht-top te maken, in plaats van het 'laatst gelezen'-onderdeel. Ik persoonlijk vind dat altijd een beetje een onzinnig onderdeel en dan vind ik een top voor gedichten een grotere meerwaarde hebben. Omdat gedichten toch minder gelezen worden, zou deze top ook een soort 'week-top' kunnen zijn. Dan staat er dus: Top Gedichten Deze Week.
If you want the rainbow, you gotta put up with the rain