• Heb je ooit willen leven als een halfgod? Is jou idee van een perfecte zomer rondrijden op pegasi en duelleren met magische wapens uit de smidse van Hepheasthos? Op een levensgevaarlijke queest gaan? Dan is dit je perfecte kans!
          Zoals elk jaar komen de dertienjarige halfgoden verspreid over het jaar aan op Camp Halfblood. Ze krijgen een rondleiding van één van de gebouwoudste en zullen tot ze zijn erkend hun tijd doorbrengen in het Hermesgebouw. En worden voorspellingen gedaan, gaan kampers dood en er zullen nieuwelingen bij komen, maar toch heeft elke halfgod zijn eigen verhaal en beleefd het kamp vanuit een heel ander standpunt.

    Er is op zich geen verhaallijn, op het punt na dat Kronos op het moment de grootste bedreiging is. Gaia en de Giganten zijn allemaal nog niet herrezen, maar dit is misschien een idee voor later in het verhaal. Wanneer je samen met bepaalde halfgoden op een Queeste wilt, hoor ik graag wie, wat, waar en waarom. Er moet natuurlijk een goede reden achter zitten en we houden het realistisch. Wanneer je mijn toestemming hebt zal je mogen beginnen aan de queeste met je mede-spelers.
          Het reserveren van een kind van de grote drie, moet bij mij aangevraagd worden. Van hun zullen één, op grote uitzondering twee kinderen zijn gezien deze eigenlijk verboden zijn. Bedenk dus ook dat deze niet hun hele verleden makkelijk in de schoolbanken hebben gezeten en soms een enkele aanval hebben gehad.
          Het gebruiken van personages uit de boeken mag, dit is niet verplicht. Er zit ook geen max aan het aantal personages. Ik weet dat PJ-RPG's niet veel mensen trekken en om het kamp een beetje op te vullen is het dus handig als er meerdere personages door iemand worden gespeeld. (:

    Dit verhaal speelt zich af een jaar na de laatste Olympiër. Kronos zijn handlangers zijn druk bezig de titaan weer te laten herrijzen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik wil ook blijven, maar ik kan geen 3 pagina's per dag bijhouden. Ik heb ook nog andere dingen naast Q.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het lijkt me dat mensen hier gewoon vriendelijk kunnen vragen wat er gebeurd is aan de andere zodat je gewoon op de hoogte blijft? (:
    Zo kan iedereen ongestoord verder met waar hij of zij mee bezig was en niemand hoeft tientalle pagina's terug te lezen.

    En sure (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik vind het namelijk fijn om post van anderen te lezen en ik begrijp jullie enthousiasme van de rpg enorm aangezien ik weet dat ik ook erg rap kan posten, maar dat eindigt altijd in een dood topic. Ik zou het ook erg waarderen moest het toch een tikkeltje trager en niet om de 5 a tien minuten gepost word tussen enkel 2 karakters. ^^'


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dat kan ja, maar eerlijk? Als ik geweten had dat het zo'n sneltrein zou worden, dat had ik me niet ingeschreven. Ik heb naast deze RPG nog school, werk, sport en andere RPGs.
    Gewoonweg niet iedereen heeft de tijd om tien keer in één avond in één RPG te reageren en ik heb er geen zin in dat ik slechts een paar keer per week kan posten, als de rest honderd keer per week post.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik snap jullie punt, maar vind het zelf altijd verschrikkelijk irritant wanneer ik moet wachten op een tweede post van iemand terwijl ik ook gewoon op mijn tegenspeler had kunnen reageren. Nou snap ik dat niet iedereen het fijn vind over al die reacties heen te lezen, maar het lijkt me dat we hier allemaal kunnen schrijven en daarmee toch een goede samenvatting kunnen maken van een rpg wanneer er op een avond meerdere pagina's bij zijn gekomen (:

    Ergens heb ik het idee dat ik nu heel bot en gemeen over kom


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Blaise schreef:
    Ik snap jullie punt, maar vind het zelf altijd verschrikkelijk irritant wanneer ik moet wachten op een tweede post van iemand terwijl ik ook gewoon op mijn tegenspeler had kunnen reageren. Nou snap ik dat niet iedereen het fijn vind over al die reacties heen te lezen, maar het lijkt me dat we hier allemaal kunnen schrijven en daarmee toch een goede samenvatting kunnen maken van een rpg wanneer er op een avond meerdere pagina's bij zijn gekomen (:

    Ergens heb ik het idee dat ik nu heel bot en gemeen over kom


    Het komt niet gemeen over, maar wat is dan nog het nut van een rpg, dat is toch een samenhangend verhaal? In een boek zal men toch ook niet het ene hoofdstuk in de ochtend laten spelen en plots de rest in de avond terwijl de ochtend nog speelt?
    Gewoon iets trager, tenminste toch 20/30 minuutjes zo veel moeite is dat toch ook niet? Je post kun je al gemakkelijk schrijven wanneer je wilt en eenmaal het rustig is posten?

    Sorry dat we wat zeiken, maar het is een stuk aangenamer. Ik probeer er ook altijd op te letten en het is ook niet fijn om vele speeltopics te hebben maar slechts twee a drie rpg'ers.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik blijf bij wat ik zei, dat ik me uitschrijf als het op dit tempo doorgaat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik snap je punt, en wil er ook best op gaan letten. Maar gezien ik de RPG's gewend ben waarbij je met je ogen knippert en er al een pagina bij was, mag je me er dan ook best op wijzen als ik weer te snel ga. (:
    Ik ga in ieder geval m'n best voor jullie doen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Glader schreef:
    Ik blijf bij wat ik zei, dat ik me uitschrijf als het op dit tempo doorgaat.


    Sorry dat ik me er mee bemoei, en dat ik gemeen over kom hoor, maar Blaise zei dat zij er op ging letten. Ikzelf ga er ook opletten. Wij passen ons dus al aan, anderen zullen dit ook wel hebben gelezen, maar hebben niet gereageerd en meestal zullen zij er dan ook al opletten. Maar probeer(en) jij/jullie je dan ook een klein beetje aan te passen. Als iedereen op die manier om elkaar denkt wordt de RPG volgens mij erg gezellig met elkaar.
    Nogmaals ik wil niet gemeen, bot etc. overkomen.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 6:15 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Sorry dat ik me er mee bemoei, en dat ik gemeen over kom hoor, maar Blaise zei dat zij er op ging letten. Ikzelf ook. Wij passen ons dus al aan, anderen zullen dit ook wel hebben gelezen, maar hebben niet gereageerd en meestal zullen zij er dan ook al opletten. Maar probeer(en) jij/jullie je dan ook een klein beetje aan te passen. Als iedereen op die manier om elkaar denkt wordt de RPG volgens mij erg gezellig met elkaar.
    Nogmaals ik wil niet gemeen, bot etc. overkomen.


    Als ik de tijd er voor zou hebben, zou ik dat heus wel doen, maar zoals ik.al.zei: ik heb simpelweg geen tijd om.een rpg bij te houden waar elke.dag minstens drie pagina's bij komen. Daarnaast kan ik ook met geen enkele.van jullie rpgen dan, gezien jullie waarschijnlijk snel.verder willen maar ik niet in een uur kan reageren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tot nu toe - dankzij de toetsweek - nog geen tijd gehad om mijn rol af te maken of om te reageren.
    Daarnaast ben ik het wel eens met Glader. Het is misschien wel mogelijk om een soort samenvatting te vragen aan iemand, maar het is toch leuker als je de kans krijgt om alle posts in alle rust te lezen. Daar krijg ik al gauw geen zin meer in als ik zie dat er alweer drie pagina's bij zijn gekomen.
    Maar goed, ik ga nu even een post schrijven en proberen mijn rol af te maken.

    Oh en zou iemand toch een korte samenvatting willen geven van wat er tot nu toe gebeurd is? Ik heb niet zo'n zin om vier pagina's terug te lezen.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 18:45 ]

    Luke heeft Selena aangesproken op het trainingsveld, wat uit liep op een gevecht. Nathan heeft in de tussentijd met Jacelyn staan praten over Kronos en alles wat er gebeurd was, waarna Jace richting het veld liet toen Nathan kwaad was. Luke is inmiddels onderuit gegaan en staat bij Selena en Jacelyn.
          Zover ik verder weet is Lucy naar haar vader gegaan, die nu bij een vriend van haar staat te praten over wat er is gebeurd. Storm is met Tobias wat aan het klooien in het bos en zo heb ik dan volgens mij alles wel gehad?

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 18:48 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Blaise schreef:
    Luke heeft Selena aangesproken op het trainingsveld, wat uit liep op een gevecht. Nathan heeft in de tussentijd met Jacelyn staan praten over Kronos en alles wat er gebeurd was, waarna Jace richting het veld liet toen Nathan kwaad was. Luke is inmiddels onderuit gegaan en staat bij Selena en Jacelyn.
          Zover ik verder weet is Lucy naar haar vader gegaan, die nu bij een vriend van haar staat te praten over wat er is gebeurd. Storm is met Tobias wat aan het klooien in het bos en zo heb ik dan volgens mij alles wel gehad?


    Dankjewel!

    Blaise schreef:
    Luke heeft Selena aangesproken op het trainingsveld, wat uit liep op een gevecht. Nathan heeft in de tussentijd met Jacelyn staan praten over Kronos en alles wat er gebeurd was, waarna Jace richting het veld liet toen Nathan kwaad was. Luke is inmiddels onderuit gegaan en staat bij Selena en Jacelyn.
          Zover ik verder weet is Lucy naar haar vader gegaan, die nu bij William staat te praten over wat er is gebeurd. Storm is met Tobias wat aan het klooien in het bos en zo heb ik dan volgens mij alles wel gehad?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Exact dit dus oh en Owen is naar Davina gegaan ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH