Sorry voor alweer een zeiktopic (wat waarschijnlijk weer zo goed als niemand iets interesseert), maar Q is de enige plek waar ik mijn hart nog kan luchten. Zelfs al reageert er bijna niemand.
Anyways, ik heb dus mijn rijbewijs al even en mag nu sinds Juni ook gewoon alleen rijden zonder begeleider. Het gaat op zich prima. Ik ben nog nergens tegenaan gereden, ook niet bijna, check altijd al mijn spiegels, het schakelen en koppelen in de auto van mijn moeder gaat steeds soepeler (hij is heel anders dan mijn rijlesauto), hij slaat nooit af, etc. Ik bob dan ook wel eens voor mijn vrienden die zich compleet veilig bij mij voelen en ook mijn ouders hebben er geen problemen mee als ik rijd, maar mijn zus! Arg, volgens mij kan ik echt nooit iets goed doen als het aan haar ligt.
Ze heeft één keer bij mij in de auto gezeten (ik reed, omdat toen niemand verder eigenlijk in een schakelauto kon rijden. Mijn zus heeft alleen een automaat-rijbewijs en mijn vader heeft rugproblemen, waardoor zijn ene been soms uit kan vallen en automaat voor hem dus ook veiliger is. Mijn tante die er ook bijzat, heeft geen rijbewijs). Echter kon ze alleen maar commentaar geven (goedbedoeld natuurlijk), waardoor ik super zenuwachtig werd (dat was ik eigenlijk al, want ze heeft altijd commentaar) en ik dus slechter en slechter ging rijden. Nee, ik botste nog steeds nergens tegenaan en hij sloeg ook niet af, maar ik reed minder soepel, het schakelen ging ronduit belabberd en omdat die auto nog wel eens kuren heeft, ging hij één keer helemaal niet lekker in zijn twee, wat een kei vreemd geluid maakt. Op de terugweg weigerde ik dus nog te rijen en heeft mijn vader gereden, gewoon omdat ik helemaal over mijn toeren was. De dagen erna durfde ik ook niet meer te rijden. Pas weer toen ik tot midden in de nacht moest werken, heb ik gereden en dat ging weer heerlijk. Ik vind het namelijk wel heel leuk, maar word gewoon zenuwachtig als mensen constant zeggen wat ik beter moet doen.
Ze maakt er nu ook nog wel eens opmerkingen over en vandaag was dat dus weer zo. Ik was namelijk teruggereden van het ICentre toen we voor haar haar Apple tv weer op gingen halen. Dat was dus samen met mijn moeder. Het rijden ging weer probleemloos, maar zei moest net natuurlijk weer zeggen "Oh, en de Apple tv is nog heel?". Echt zo'n rotopmerking dus, waardoor ik haar toebeet dat we het er ondertussen ook nog over hadden (mijn moeder en ik dus) hoe belachelijk het wel niet was dat ze bang bij mij in de auto is. I mean, zij is degene die al meerdere keren ergens tegenaan is gebotst. Toen zij ze dus dat dat wel meeviel en dat mijn tante nu dus ook bang is, dankzij haar gedrag bij mij in de auto waardoor het helemaal verkeerd ging die ene keer. Vervolgens bleef ze maar zeggen over dat alles wat ze zegt alleen maar goed bedoeld is en zo en ze alleen maar wil helpen, want niemand rijdt perfect, bla bla bla. Terwijl ik dus op zich gewoon prima kan rijden, alleen zenuwachtig werd door haar. Dus nu voel ik mij weer vreselijk rot en dus moest ik het even kwijt. Ze heeft het weer voor elkaar hoor. Ik zit weer jankend achter mijn laptop en durf ik waarschijnlijk de komende keren weer amper die sleutel aan te pakken. Jeeej :c
Nog meer mensen met van die broers of zussen die je zo slecht kunnen laten voelen, omdat ze dikwijls alleen maar negatief kunnen zijn, terwijl je juist altijd zo graag wil dat ze positief over je zijn?
[ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 19:56 ]
Happy Birthday my Potter!