• DAWSONS -> Fabrizio




    Jack, Jack, Jack. Hij is toch gezonken naar de diepte van de oceaan toen ik zijn beste vriend Fabrizio De Rossi redde! Rose heeft hem ook helaas niet kunnen redden en daarmee zijn we hem nu echt kwijtgeraakt.

    Er zullen genoeg mensen zijn die het weten, ik en de Titanic zijn onafscheidelijk. Het idee, de acteurs, de film, de looks van iedereen. Ik ben er gewoon echt verliefd op geworden. Mijn oude naam, DAWSONS, komt ook van de Titanic vandaan en deze dus ook.

    Dus, waar komen die van jullie vandaan?
    DAWSONS komt trouwens zeker terug. :p

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 14:57 ]


    wat was dit ookalweer

    Awesome! Ik vind zijn vriend echt een leuk karakter en Danny Nucci speelt het echt goed!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ah, Fabrizio! Me likes! :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    I like it, Tamara! (:

    Oeh, Fabrizio.

    Mijne komt van de anime Shinzo af. :P

    Nice! Ik vind Jack toch wel iets leuker dan Fabrizio, maar als naam is het cool


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Haalt heel koor/orchestra erbij:

    @Iedereen
    Bedankt! c:

    @Dandy
    Jack is ook iets leuker. c:

    @Galatea.
    Don't cry Tamara, don't cry.


    wat was dit ookalweer

    Titanic <333

    Nou, mijn naam is Ron Weasley en ik ben een tovenaar. Mijn beste vrienden zijn Harry en Hermoine en ik ben het meest awesome karakter dat ooit door J.K. Rowling is bedacht ^^


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    Titanic <333

    Nou, mijn naam is Ron Weasley en ik ben een tovenaar. Mijn beste vrienden zijn Harry en Hermoine en ik ben het meest awesome karakter dat ooit door J.K. Rowling is bedacht ^^


    Nu moet je niet liegen. Neville Longbottom is wel awesomer. :3


    wat was dit ookalweer

    [ bericht aangepast op 20 jan 2023 - 7:21 ]


    Maybe she loved mysteries so much that she became one.

    Leuk


    16 - 09 - '17

    Me likes.
    Mijn username is de achternaam van iemand uit de Anime Kuroko No Basket. Kise Ryouta ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dankjulliewel (:

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 18:39 ]


    wat was dit ookalweer

    Ik voel me dus echt een enorme cultuurbarbaar nu, maar ik heb nog nooit Titanic gekeken. Wel een leuke naam, trouwens. ^-^


    It's Krist Novoselic from Nirvana, uhuh.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 18:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Nu moet je niet liegen. Neville Longbottom is wel awesomer. :3


    Mwahaha. Hij is een goede tweede plaats.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain