Norton schreef:
Fijn voor je, Yolanda. ^^
Ik ga in december beginnen met lessen. Ik sta nog op de wachtlijst (of er moet eerder al een plekje vrijkomen) en ik ben zeer benieuwd. ^^
Oeeeh, je vind het vast leuk! Tenzij dat je ook een shitinstructeur zult hebben, zoals ik had. :'D Dan kun je maar beter op tijd een andere rij-instructeur of rijschool zoeken. x)
Maar het rijden zelf is gewoon hartstikke leuk! Succes!
JamesPotter schreef:
Oh dat is heel fijn(:
Ik ben nu bij les zeven denk ik, maar ik raak geïrriteerd als iets me na acht keer doen nog niet lukt. Dat is zo frustrerend. Maarja, ik heb ook leren lopen met vallen en opstaan (al wil ik liever geen ongeluk om het te leren)
Aah daar heb ik gelukkig geen last van. Maar ik ben nu eenmaal een zeer gemakkelijk type. Als iets niet lukt, nou dan proberen we het nog een keer. En wil het helemaal niet lukken, is het pech. X) hahaha
Uuh laten we maar niet vallen en opstaan met het autorijden, inderdaad.
ghehe
nerveus schreef:
Beter
Ik ben niet van rijschool gewisseld, maar wel van instructeur. Mijn oude schreeuwde ook alleen maar tegen me, belde heel veel met haar vriend (nogal sexuele gesprekken in de auto, alsof ik er niet bij was...), en ik had het gevoel dat ik niets leerde. Na 15 lessen ben ik overgestapt en deze instructeur die ik nu heb is wel owkee.
Ik ga 11 november afrijden
Aah, hadden we zo ongeveer hetzelfde. Hoewel mijn rij-instructeur niet belde en al helemaal niet zulke dingen deed. Maar hij at wel snoepjes uit de autodeur om vervolgens mij te zeggen dat ik niet goed keek, terwijl hij dat niet kon zien. En hij deelde ook niet. :<
Ik kon alleen neit van rij-instructeur wisselen, omdat hij het zelf deed, zegmaar. Dus vandaar dat ik naar een andere rijschool ben gegaan.
11 november is de dag, dat mijn lichtje, daahaat mijn lichtje. 11 november is de dag. Dahaaat mijn lichtje branden mag!
of is 11 november geen Sint Maarten? :'D
Maar wel leuk dat je al binnenkort gaat afrijden. Spanneeend! Succes! Het lukt je vast wel. c:
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •