• Ik zoek een winterjas (en ben toch al even aan het kijken) dus vroeg ik me af waar jullie je winterjas van hebben en of jullie misschien leuke winterjassen weten :) weet wel dat ik dagelijks fiets (zelfs door de sneeuw (dance) not so nice)
    Alvast bedankt ;D


    I want to feel your love

    Ik heb vier winterjassen, allemaal even geweldig :3
    Ik heb er twee, geloof ik, van de C&A en daar ben ik behoorlijk tevreden mee. Die twee zijn trouwens wel trench coats, maar ik ben sowieso verliefd op dat soort winterjassen. Het enige vervelende is dat ze geen muts hebben, daarom dat ik ze ook nooit aandoe als het regent, daar heb ik dan weer mijn regenjas voor. ^^
    De andere is, dacht ik van de V&D, maar ik weet niet welk merk. Dat is een parka en die zijn best fijn, het duurt alleen over het algemeen best lang voordat ze droog zijn.
    Als laatste heb ik vorig jaar bij de Wehkamp een winddichte regenjas gekocht en dat is een (gekocht) geschenk uit de hemel. Dat ding heeft luchtgaten bij mijn oksels, zodat je het niet ontzettend heet krijgt wanneer het regent, maar wel heel benauwd is. Verder is hij ook echt winddicht, heel erg handig.
    Als je dagelijks fietst kan ik je eigenlijk het beste een parka aanraden die geen stoffen buitenkant heeft, maar iets regendichts. Voor de sneeuw zijn parka's ook best warm. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb de mijne van CoolCat


    16 - 09 - '17