Cicatrix schreef:
(...)
Meisjes moeten iets van 24 rondjes voor een zesje. En jongens sowieso 27 voor een zesje. En als je dat gehad hebt moet je doorgaan.
En ik zei tegen ze: ''Ik ga echt niet door als die docent eist dat het moet. Ik ga gewoon luisteren naar mijn lichaam, ik ben laatst door mijn enkel gegaan en dat doet nog pijn, dus als ik niet meer kan dan stop ik.''
Ze keken me aan alsof ik gek was. Sommige willen perse goede cijfers op gym haha. Ik ook, maar alsnog.
DAT IS FREAKING 2 RONDJES PER MINUUT!
![D: D:](/images/smilies/angry.gif)
Hoe groot zijn die rondjes?
Bij ons was het altijd zo dat de docenten je gewoon een voldoende gaven als je goede inzet toonde. Maakt niet uit hoe ver je ergens mee kwam. Aangezien niet iedereen een goede conditie heeft en ze je daar niet op af mogen rekenen.
En ik was vooral toen ik op de middelbare zat, niet zo goed. Aangezien ik dus heel vaak flauw viel. Dus met mij werd er gelukkig extra rekening mee gehouden. Dat leverde wel geroddel op van de leerlingen aangezien veel meiden vooral ook aan de kant wilden zitten maar dat niet mochten.
Maar ik interesseer me toch niet zoveel voor het geroddel. Het boeit me niet echt. X) hahaha
Maar inderdaad gewoon doen wat je lichaam je zegt. Dat is belangrijker dan een cijfertje. ^^
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •