Mijn zusje soms toch he, zo eigenwijs en niet verstandig. :')
Net zoals nu, heeft ze d'r wenkbrauwen ineens getekend dus ze komt zo m'n kamer in en ik zie dat; dus ik zeg zo “Huh, heb jij je wenkbrauwen getekend?” Antwoord zij: “Ja, hoezo?”
“Dat moet je niet doen, sorry maar het ziet er niet uit en ook mama zal zeggen dat het niet mooi staat. Het is niet natuurlijk en mama zal niet blij zijn als je dat ook gaat doen voor de schoolfotograaf morgen.” “Nou en, als ik het mooi vind.” “Dan nog zal mama je vragen wat je gedaan hebt, want t is niet natuurlijk Jasmijn.”
En toen liep ze weg lol. Maar serieus, het staat d'r echt totaal niet. :'D [Niks tegen mensen die 't wel doen, maar mijn zusje staat het echt totaal niet en je ziet dat het heel onnatuurlijk is]
En we hadden afgesproken dat we zegmaar de makeup remover zouden delen en dat mama die dan betaald omdat we er beide gebruik van maken; niet dat ik het steeds koop terwijl zij het ook gebruikt. Komt ze thuis vanmiddag heeft ze zelf een potje gekocht, dafuq. Terwijl we het hierbovenstaande hadden afgesproken. Toen zei ik ook al van “Dat is echt onzin, we gebruiken beide die remover dus het is onzinnig dat jij nu een "eigen" gaat kopen.”
Pubertijd :')
[ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 21:01 ]