• COVERSTORE BLAISE.

          Ik doe niet moeilijk, maar bedenk dat het even kan duren. Ik heb niet dagelijks de tijd covers te maken en zal dit dan ook niet doen. -- Het is gratis, dus ga niet zeuren alsjeblieft. Ik werk zonder volgorde van wachtlijst. De ene cover heb ik meer inspiratie voor dan de ander, dus het kan verschillen. Hiernaast kan je één van mijn covers zien. (Deze was tien minuten werk,)

    Vul in..

    † Quizlet-Naam.

    † Of je wel of niet gewaarschuwd wilt worden als je cover af is, -- en of dat via Privé bericht of Gastenboek moet. (Cover word altijd nogmaals in je Gastenboek geplaatst voor het geval er bij mij iets fout gaat.)

    † Titel van het verhaal + Korte samenvatting in een spoiler. [Wanneer bepaalde dingen privé moeten blijven, kan dit via een privé bericht.]

    † Titel + Subtitle die op de tekst moet? (Subtitle is het zinnetje onder de titel in kleinere letters.)

    † Eventuele plaatjes die in de cover moeten. (In een spoiler a.u.b!)

    † Sfeer die het weer moet geven.

    † Horizontaal of Verticaal.

    † Extra.

    Wachtlijst:
    01. † DAWSONS.
    02. † TheMagicStory.
    03. † Kuekuatsu.
    04. † Aidan.

    Afgewerkte Covers:

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 16:39 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    † Quizlet-Naam.
    Newt_Runner

    † Of je wel of niet gewaarschuwd wilt worden als je cover af is, -- en of dat via Privé bericht of Gastenboek moet. (Cover word altijd nogmaals in je Gastenboek geplaatst voor het geval er bij mij iets fout gaat.)
    Ja, graag via gastenboek bericht

    † Titel van het verhaal + Korte samenvatting in een spoiler. [Wanneer bepaalde dingen privé moeten blijven, kan dit via een privé bericht.]

    Run Boy Run || Newt
    Het verhaal gaat over Sunset, een nieuw meisje op de kostschool. Ze is erg verlegen en is een beetje het buitenbeentje. Dan ontmoet ze Newt, ze voelt zich aangetrokken tot hem, maar Theresa heeft haar gewaarschuwd dat hij gevaarlijk is.
    † Titel + Subtitle die op de tekst moet? (Subtitle is het zinnetje onder de titel in kleinere letters.)
    Run Boy Run || Newt
    † Eventuele plaatjes die in de cover moeten. (In een spoiler a.u.b!)

    https://31.media.tumblr.com/18f79e4256222c8cb0b1c26c3c613573/tumblr_n3qdpqFP7e1sebjhfo1_500.png
    http://38.media.tumblr.com/0b8fdb3ac48e09814c7a645eac3138b5/tumblr_n1ikazSl1E1s3wy60o7_500.gif
    En misschien kan je wat met de plaatjes die bij mijn story al staan?
    http://fc01.deviantart.net/fs25/i/2008/040/b/8/Stadium_High_School_by_SherannMarie.jpg http://data2.whicdn.com/images/11793795/large.jpg < Sunset.
    Ik wil graag de school, Sunset, en Newt erin. Je moet maar even kijken welke van Newt (Thomas Sangster) het beste is.[/spoiler

    † Sfeer die het weer moet geven.

    Een beetje mysterieus
    † Horizontaal of Verticaal.
    Verticaal

    † Extra.
    Als je van Newt alleen een zwart wit foto/gif vind die wel leuk is, is het prima als je de cover ook zwart wit maakt (;


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    -

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 4:36 ]


    16 - 09 - '17

    † Quizlet-Naam : Allirian.

    † Of je wel of niet gewaarschuwd wilt worden als je cover af is, -- en of dat via Privé bericht of Gastenboek moet. (Cover word altijd nogmaals in je Gastenboek geplaatst voor het geval er bij mij iets fout gaat.) : Ja alstublieft.

    † Titel van het verhaal + Korte samenvatting in een spoiler. [Wanneer bepaalde dingen privé moeten blijven, kan dit via een privé bericht.] :

    'Tied For Eternity'
    Anastasia is een 16-jarig meisje met een heel erg gelukkig leven. Ze heeft alles wat ze wilt, is populair, heeft veel vrienden, zit bij het cheerleaderteam, woont bij rijke ouders, heeft een vriend,.. Ze voelt zich echt goed in haar vel en loopte altijd met een lach door het leven. Maar sommige noemen haar ook vaak 'de bitch'. Ze heeft een groepje vrienden waar ze veel tijd mee doorbrengt. Op een leuk feest die haar vriend heeft georganiseerd wordt ze plots ontvoerd. Alleen merken de mensen het pas na het feest, dat ze er niet meer is. Anastasia werd ontvoerdt door vier mysterieuze mensen, die niets liever dan haar dood willen. Ondertussen zijn haar vrienden ook naar haar opzoek en moeten ze hier voor erg veel doen.

    † Titel + Subtitle die op de tekst moet? (Subtitle is het zinnetje onder de titel in kleinere letters.)
    Tied For Eternity.
    'Will I ever see the light of the sun ?'
    † Eventuele plaatjes die in de cover moeten. (In een spoiler a.u.b!)
    - Er moeten twee handen die vastgebonden met een tauw te zien zijn.
    - Dit meisje moet erop {FC: Christina Bazan} Ze moet er best wel mooi op staan.
    - Als jij nog een idee hebt mag het ook.

    † Sfeer die het weer moet geven.
    Een beetje mysterieus.
    † Horizontaal of Verticaal.
    Wat het makkelijkst is.
    † Extra.
    /

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 17:34 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    † Quizlet-Naam. Newt_Runner

    † Of je wel of niet gewaarschuwd wilt worden als je cover af is, -- en of dat via Privé bericht of Gastenboek moet. (Cover word altijd nogmaals in je Gastenboek geplaatst voor het geval er bij mij iets fout gaat.)
    Ja graag, doe maar via GB

    † Titel van het verhaal + Korte samenvatting in een spoiler. [Wanneer bepaalde dingen privé moeten blijven, kan dit via een privé bericht.]
    End up here

    † Titel + Subtitle die op de tekst moet? (Subtitle is het zinnetje onder de titel in kleinere letters.)
    End up here

    † Eventuele plaatjes die in de cover moeten. (In een spoiler a.u.b!)
    Graag Thomas Sangster (Graag eentje waar hij wel wat ouder is. Foto's van de maze runner of Accused ofzo), Luke Hemmings en Ashton Irwin

    † Sfeer die het weer moet geven.
    Een beetje mysterieus

    † Horizontaal of Verticaal.
    Verticaal

    † Extra.
    Het is voor de NanoWrimo, dus niet voor Q. Het hoeft dus niet zo heel erg perfect.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Er komen wel steeds nieuwe aanvragen maar maak je ze wel?


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb hem al.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 13:08 ]


    obsessive rage

    Pulchre schreef:
    Er komen wel steeds nieuwe aanvragen maar maak je ze wel?


    Lijkt er op van niet, wat ik wel snap met zoveel aanvragen! Maar miss hattie t even in de beginpost moeten zeggen want het blijft maar toestromen ^^

    Mijne heb ik al trouwens!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.