• Hoi allemaal,

    Ik zou het fijn vinden als er een knopje zou kunnen komen voor 'laatste actie ongedaan maken' in hoofdstukken of misschien ook in posts.
    Normaliter schrijf ik altijd eerst in word en kopieer ik het daarna naar Quizlet. Nu bewerkte ik net echter een hoofdstuk van mijn co-writer en toen ik een stuk tekst selecteerde, drukte ik per ongeluk alleen de c in, in plaats van ctrl c. En toen was het dus weg. :/

    Dom van me natuurlijk, maar zulke ergernissen zouden best wel makkelijk verholpen kunnen worden met zo'n knopje. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik gebruik dan altijd de terug-knop, kopieer de tekst en plak hem weer opnieuw in het hoofdstuk, maar jouw suggestie klinkt ook niet slecht. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bellissimo schreef:
    Ik gebruik dan altijd de terug-knop, kopieer de tekst en plak hem weer opnieuw in het hoofdstuk, maar jouw suggestie klinkt ook niet slecht. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Daarvoor bestaat toch de ctrl + z?


    Your make-up is terrible

    Bellissimo schreef:
    Ik gebruik dan altijd de terug-knop, kopieer de tekst en plak hem weer opnieuw in het hoofdstuk, maar jouw suggestie klinkt ook niet slecht. (:


    Ja, dat probeerde ik nog, maar toen ging hij terug naar 'mijn stories'. Dus blijkbaar werkt het niet bij alle browsers.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 15:24 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Assassin schreef:
    Daarvoor bestaat toch de ctrl + z?

    Dat wist ik niet. Maar dat werkt inderdaad. :')
    Maar dat moet je dan ook maar net weten, natuurlijk... :x

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 15:25 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou dat wel handig vinden ;3


    26 - 02 - '16

    Voglens mij kan dat niet.
    Als je typt, slaagt dit nergens op. Dus zo'n terugkeerknopje zou niet werken gok ik.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het niet zo nodig, eigenlijk, want ctrl+z doet precies wat je beschrijft. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wel leuk dat ik er door dit topic achterkom dat ctrl+z werkt^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Crona schreef:
    Wel leuk dat ik er door dit topic achterkom dat ctrl+z werkt^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    CTRL + Z haalt het weer terug


    Ich liebe dich 27.12.23