• Hallo,

    Ik wil graag een eigen blog beginnen maar een pakkende naam bedenken is erg lastig, ik heb wel een paar ideetjes, maar niks waar ik echt van denk 'ja!'.
    De blog zou deze categorieën bevatten:

    Fashion&Beauty.
    Traveling.
    Books&Films.
    Sports.
    Creative.
    Others.

    Deze categorieën zouden dan aanklikbaar zijn, net als dat je nu naar home kunt gaan en naar profiel, creaties, enzovoorts. Zelf dacht ik aan namen als 'JustAGirl' & AllroundTalk. maar die spreken me net niet genoeg aan.(: Nou vraag ik mij af of er nog creatieve mensen zijn hier die me willen helpen? Mijn naam is Jolijn en ik ben 17 als dat van pas komt. Verder zou ik ook wel hulp kunnen gebruiken bij het maken van een site als iemand dat kan en daar tijd voor heeft.

    Ook vroeg ik mij af wat jullie graag zouden willen lezen in een blog?(:

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 19:38 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zou het met Wordpress doen, dit werkt erg makkelijk en grote sites als teskuh.nl en beautygloss werken daar ook mee ;)


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Ik zou het met Wordpress doen, dit werkt erg makkelijk en grote sites als teskuh.nl en beautygloss werken daar ook mee ;)


    Ja, daar had ik ook al aan gedacht. Het liefst wil ik een eigen .nl site, maar daar moet je doorgaans dik voor betalen.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Mij lijkt het leuk als je een bepaalde invalshoek neemt die origineel is. Zo ben ik een groot fan van sarcastische humor, maar het kan natuurlijk iets anders zijn dat jouw blog onderscheid van de rest. Er zijn al best veel blogs op de wereld, namelijk. Voor een naam zou ik ook iets kiezen dat bij jou past. Die namen zijn leuk, maar een beetje algemeen. Ik ken je helaas niet, dus ik kan je niet helpen met het verzinnen van een naam. Maar er schiet je vast wel een idee te binnen, of iemand anders heeft een idee. Met een site kan ik je niet helpen, helaas. Ik ben als blij dat ik fatsoenlijk mijn eigen laptop kan gebruiken.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Als je hulp wilt met namen moet je niet bij mij zijn, haha. :'D
    Het is natuurlijk een beetje flauw dit te zeggen zonder zelf met betere alternatieven te komen, maar om eerlijk te zijn vind ik de twee namen die je als voorbeeld geeft een beetje te generiek. Misschien kun je iets nemen wat echt bij jou past, dus met jouw naam erin, of iets wat verwijst naar je hobby, je favoriete merk nagellak, weet ik veel. Dingen die dubbelzinnig zijn of waar woordgrapjes in zitten vind ik zelf altijd leuk, of anders iets met alliteratie erin (dwz woorden die beginnen met dezelfde letters, dus zoiets als Jolige Jolein).

    En tja, verder heb ik ook niet echt verstand van blogs, behalve die op Tumblr. Het is daar vrij gemakkelijk een behoorlijk professioneel uitziende site te maken, want er zijn een hoop mensen die hele gave "themes" maken die je helemaal aan je eigen wensen kunt aanpassen. Het nadeel van Tumblr is wel dat je voor zover ik weet geen groot Nederlands publiek hebt, want alles is in Engels, en eigenlijk is het meer een soort fandom, fotoblog en hipster website geworden dan de echte bloggingwebsite die het ooit had moeten worden. Maar je hebt er wel veel opties en je kunt ook je eigen domeinnaam gebruiken geloof ik, dus ik noem het toch even. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan