Titel verhaal:
Bitter Revenge
Horizontaal/Verticaal:
Maakt op zich niet uit, al vind ik verticaal ietsje mooier.
Korte uitleg over je verhaal:
Een onschuldig achttienjarig meisje, genaamd Lynn verliest haar twintigjarige zus, Amanda door een bende. Haar zus viel voor een van de players uit de bende, ze gebruiktte drugs all the time en stonden bekend als de grootste dealers van de stad. Ze verslonden het ene meisje na het andere, maar deze keer liep het totaal uit de hand. Amanda was op het verkeerde moment, op de verkeerde plaats. Haar vriendje was high, net zoals zijn andere vrienden, ze waren ook nog eens dronken en wisten totaal niet wat ze deden. Ze wilden haar allemaal delen, tot er agressie bij kwam kijken en Amanda uiteindelijk de dupe was van dit alles. Ze werd misbruikt en uiteindelijk vermoord door een van de jongens. Eenmaal Lynn het uiteindelijke verhaal weet over wat er precies met haar zus gebeurt is, is ze maar op één ding uit... wraak!
Gewenste afbeeldingen?:
Ik heb niet echt plaatjes, maar ik had misschien een rebels uitziend meisje in gedachten met een donkere/duistere achtergrond met eventueel toevoegen als een mes of zo van die dingen en wat spatjes bloed? Je hoeft niet per se in deze richting te zoeken, als je zelf iets weet is dat ook even zeer welkom, want ik heb eerlijk gezegd niet echt een perfect idee van wat ik wil of zo. In het verhaal komt in ieder van alles voor om wraak te nemen, dus je kan je zowat alles bedenken.
Welke setting/sfeer moet je cover hebben:
Donker, duister, mysterieus.
Extra opmerkingen:
/
Ik weet niet of je het wil weten, maar ik heb deze cover ook bij iemand anders aangevraagd.
16 - 09 - '17