• Hallo.(:

Zoals de titel al zegt gaat dit topic over 'mijn eigen blog' die ik nog niet heb. Ik wil wel ontzettend graag een eigen blog, maar ik ben nogal bang.'Bang?' zul je denken, ja bang ja. Waarvoor? Nou ja, als je een eigen blog start dan moet je die natuurlijk ook promoten op facebook, twitter, instagram en dergelijke, maar als het een complete mislukking word weet iedereen in je omgeving dat wel mooi meteen. Daarnaast weet ik niet of mijn leven wel interessant genoeg is om over te bloggen, ik vind mode namelijk heel leuk maar zo vaak ga ik helemaal niet winkelen omdat ik vijf dagen in de week naar school ga, een dag in de week werk en zes dagen in de week sport. Nou zou ik natuurlijk ook sporten in mijn blog kunnen betrekken, maar zo interessant is dat nou ook weer niet want ik doe vijf dagen in de week fitness en heb een vast schema.

So yeah....help?

[ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 17:46 ]

You were born original, don't die as a copy.

Nou,.. euhm... Onder het sporten komen toch vast ook wel leuke jongens langs? Ennem..
    Oh! Vijf dagen in de week school hé *grijnsje*
    Laat je lezers opdrachten voor je verzinnen die je die dag (of die erna) Moet uitvoeren. Ze moeten natuurlijk wel mogelijk zijn, haha. Bijv. zoals euhm. Met een mega grote strik op je hoofd lopen... xD okey dit klinkt echt vaag xD
    Nouja, en dan kun je je lezers vertellen hoe het uitpakte.. :3
    Hier heb je weinig aan xD

~My Mind Is Free~

Nou eh, bedankt voor je reactie.='D Maar dat zijn niet echt ideeën die ik ga uitvoeren inderdaad.x)

You were born original, don't die as a copy.

Ik herken het probleem, ik wil ook wel een blog beginnen, maar ik heb geen idee waar ik over moet bloggen. Ik kan je dus helaas niet verder helpen, sorry.

16 - 09 - '17

Ik houd ook al meer dan een jaar een blog bij en heb ongeveer 50 lezers. Ik promoot niets via social media, gewoon omdat ik dat niet heb. Ik heb mijn blog aan vrienden en familie gegeven en zij hebben het weer doorgegeven aan hun kennissen en vrienden en zo ben ik een beetje aan mijn lezers gekomen. ;)
    Je moet gewoon een beetje klein beginnen. Kijk eerst wat je vrienden er van vinden en ga daarna pas vragen of ze het willen verspreiden en op social media willen zetten. Vraag eerst meningen voor je echt uitbreidt.
    Het is niet echt mijn droom om een grote blogger te zijn ofzo, maar het is een leuke hobby. Ik schrijf niet over mode, maar alles wat je tegen komt in het leven. Ik schrijf advies bloggen, geeft een kijkje in mijn persoonlijke leven, ik test producten of games uit, beoordeel bepaalde dingen (plaatsen, festivals, uitjes, kleding) praat over maatschappelijke problemen en doe soms ook tags. Het is maar net wat je leuk vindt. :) Ik vind heel gevarieerd leuk, ik kan me niet aan een thema houden.

Dit is mijn blog:

www.itsmeggietime.blogspot.com

Misschien kun je er inspiratie uithalen (of me volgen, hoeft niet natuurlijk, mag wel xD)

De lay out van mijn blog is trouwens nog niet perfect.Ben al een jaar bezig met de juiste balans te vinden, maar qua lay-out en vormgeving ben ik er nog steeds niet over uit wat ik wil doen. Heb al 3x iets anders geprobeerd.

Succes met je eigen blog! :)

[ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 21:28 ]

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Ik herken je verhaal. Ik schreef een blog toen ik in Amerika zat en daar had ik heel veel plezier in. Maar nu ben ik weer thuis en is mijn leven een stuk minder spannend om over te bloggen. Vind iets wat je leuk vindt, of leuke belevenissen en blog daarover?

[ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 17:26 ]

Travel far enough, you'll meet yourself

Ik heb precies hetzelfde alleen ben ik niet bang maar weet ik niet welke site nou het beste is. Heeft iemand een goede site?
    Ik zou als ik jou was gewoon een blog beginnen, als het niks wordt kun je hem altijd nog verwijderen. Je hoeft niet perse te promoten. Neem gewoon een andere naam aan enzo. Plaats dingen die jij leuk vind. Bijv: je houdt heel erg van hockey: dan plaats je van alles over hockey, truces en tips bijvoorbeeld. Mensen die jouw blog lezen zijn ook geïnteresseerd in hockey en dan krijg je volgers, simpel maar het heeft wel tijd nodig. Succes