• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novosel • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Labonair • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Unforgettable • Nancy • Bier {van Palm mét alcohol} • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    DAWSONS • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Galeanthropy • Erieka • Radler 0,0% • 18 •

    Geef meldingen met betrekking tot de beginpost in het rood aan! Anders kijken we er overheen en word er dus niks veranderd!


    Song of the night:The Rembrandts - I'll Be There For You

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 21:07 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 sep 2014 - 21:56 ]

    Galeanthropy schreef:
    Ugh... Ik verveel me en ik zit hier nog wel tot kwart over drie o.o


    Ik voel je. :c


    wat was dit ookalweer

    *gaat misschien iets teveel op in 'The Final Countdown'*


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Spammers, ik word helemaal volgespammt als ik even bezig ben...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Het liedje Salsa Tequila slaat gewoon nergens op. Het refrein is gewoon een handvol 'Spaanse' begrippen, of nou ja, wat zij denken dat typisch Spaans is. Er zit een jongen op mijn school van Spaanse afkomst en die vindt het liedje ronduit belachelijk :W


    26 - 02 - '16

    Galeanthropy schreef:
    Het liedje Salsa Tequila slaat gewoon nergens op. Het refrein is gewoon een handvol 'Spaanse' begrippen, of nou ja, wat zij denken dat typisch Spaans is. Er zit een jongen op mijn school van Spaanse afkomst en die vindt het liedje ronduit belachelijk :W
    Het is ook een belachelijk liedje, maar soms is het leuk. (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Omfg, nog 5 berichten dan 3000!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Galeanthropy schreef:
    Het liedje Salsa Tequila slaat gewoon nergens op. Het refrein is gewoon een handvol 'Spaanse' begrippen, of nou ja, wat zij denken dat typisch Spaans is. Er zit een jongen op mijn school van Spaanse afkomst en die vindt het liedje ronduit belachelijk :W


    Wauw. :'D


    wat was dit ookalweer

    Ik wou dat ik nu photoshop tot m'n beschikking had ;x


    26 - 02 - '16

    Hey allemaal! Heb zojuist een toets ingehaald :o Nu wacht ik op mijn vriendin (:

    Saisons schreef:
    Hey allemaal! Heb zojuist een toets ingehaald :o Nu wacht ik op mijn vriendin (:


    Wat voor toets?


    26 - 02 - '16

    Hai


    16 - 09 - '17

    Hoi Al en Syl ^^


    wat was dit ookalweer

    Galeanthropy schreef:
    (...)

    Wat voor toets?


    Nederlands Goed Gebekt. Met allemaal uitdrukkingen, betekenissen en spreekwoorden.

    DAWSONS schreef:
    Hoi Al en Syl ^^


    Al als in Aline? ghehe

    Hoi Ta! (: (die klinktgek xd)

    Saisons schreef:
    (...)

    Nederlands Goed Gebekt. Met allemaal uitdrukkingen, betekenissen en spreekwoorden.


    Dat is best nog wel moeilijk, denk ik. Ik kon al die spreekwoorden nooit onthouden.


    26 - 02 - '16