• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novosel • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Labonair • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Unforgettable • Nancy • Bier {van Palm mét alcohol} • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    DAWSONS • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Galeanthropy • Erieka • Radler 0,0% • 18 •

    Geef meldingen met betrekking tot de beginpost in het rood aan! Anders kijken we er overheen en word er dus niks veranderd!


    Song of the night:The Rembrandts - I'll Be There For You

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 21:07 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 sep 2014 - 21:56 ]

    Unforgettable schreef:
    (...)Kimmie, hé zo heet dat meisje in Kickin' it ook.
    Oeeh, zeg je naam. Nu ben ik nieuwsgierig. ^^

    Mijn roepnaam is dus Kim, maar mijn volledige voornaam is Kimberley Melissa.

    @Nikki Jammer, alsnog wel heel erg bedankt voor de leuke tijden waarbij je er was!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    (...)
    Mijn roepnaam is dus Kim, maar mijn volledige voornaam is Kimberley Melissa.

    @Nikki Jammer, alsnog wel heel erg bedankt voor de leuke tijden waarbij je er was!
    Whuuut is een roepnaam?
    Okay, ik ga dat even een paar keer lezen, hardop herhalen en over typen en dan niet vergeten.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Creamcakes schreef:
    (...)
    Mijn roepnaam is dus Kim, maar mijn volledige voornaam is Kimberley Melissa.

    @Nikki Jammer, alsnog wel heel erg bedankt voor de leuke tijden waarbij je er was!


    Da's op zich toch niet moeilijk? Vooral niet Kimberley dan. Ik heb vier namen, inclusief mijn achternaam.


    16 - 09 - '17

    Unforgettable schreef:
    (...)Whuuut is een roepnaam?
    Okay, ik ga dat even een paar keer lezen, hardop herhalen en over typen en dan niet vergeten.


    Een roepnaam is hoe mensen je officieel constant noemen, zoals Nancy bij jou en Sylvie bij mij.


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    (...)

    Een roepnaam is hoe mensen je officieel constant noemen, zoals Nancy bij jou en Sylvie bij mij.
    Ooooh.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Sugglet schreef:
    (...)

    Da's op zich toch niet moeilijk? Vooral niet Kimberley dan. Ik heb vier namen, inclusief mijn achternaam.
    ME TOO HAHAHA.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Kimberley Melissa


    Kimberley Melissa
    Kimberley Melissa
    Kimberley Melissa
    Kimberley Melissa
    Kimberley Melissa
    IK onthoud het wel, HAHA. Het lijkt net woordjes leren voor school, alleen die wil ik niet kunnen onthouden.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Sugglet schreef:
    (...)

    Da's op zich toch niet moeilijk? Vooral niet Kimberley dan. Ik heb vier namen, inclusief mijn achternaam.

    Bij mij ligt de moeilijkheidsgraad bij het goed schrijven van mijn volledige naam, dan heb ik het over mijn voor- en achternaam. Mijn naam is zo ontzettend eenvoudig om te schrijven, omdat het uit twee tussenvoegsels en het meervoud van een zelfstandig naamwoord bestaat, maar negen van de tien mensen die mijn naam oplezen of op moeten schrijven, zeggen of schrijven het fout. En op den duur gaat dat me wel irriteren.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    (...)
    Bij mij ligt de moeilijkheidsgraad bij het goed schrijven van mijn volledige naam, dan heb ik het over mijn voor- en achternaam. Mijn naam is zo ontzettend eenvoudig om te schrijven, omdat het uit twee tussenvoegsels en het meervoud van een zelfstandig naamwoord bestaat, maar negen van de tien mensen die mijn naam oplezen of op moeten schrijven, zeggen of schrijven het fout. En op den duur gaat dat me wel irriteren.
    Och, das irri.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Creamcakes schreef:
    (...)
    Bij mij ligt de moeilijkheidsgraad bij het goed schrijven van mijn volledige naam, dan heb ik het over mijn voor- en achternaam. Mijn naam is zo ontzettend eenvoudig om te schrijven, omdat het uit twee tussenvoegsels en het meervoud van een zelfstandig naamwoord bestaat, maar negen van de tien mensen die mijn naam oplezen of op moeten schrijven, zeggen of schrijven het fout. En op den duur gaat dat me wel irriteren.


    Dat snap ik, vind ik ook irritant als mijn naam anders geschreven wordt zoals Silvie, of Silvy of zo. Ik heb een leerkracht vijf jaar achter elkaar gehad en die schreef mijn naam in het laatste jaar nog altijd als Silvy, kom op!

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 22:23 ]


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    (...)

    Dat snap ik, vind ik ook irritant als mijn naam anders geschreven wordt zoals Silvie, of Silvy of zo. Ik heb een leerkracht vijf jaar achter elkaar gehad en die schreef mijn naam in het laatste jaar nog altijd als Silvy, kom op!
    Ö, ik schrijf zelf vaak perongelijk Nany of Nanny. HAHAHA, mijn naam word sosm verkeerd uitgesproken en dat vind ik dan echt zoooooooo weird.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Unforgettable schreef:
    (...)Ö, ik schrijf zelf vaak perongelijk Nany of Nanny. HAHAHA, mijn naam word sosm verkeerd uitgesproken en dat vind ik dan echt zoooooooo weird.


    Hoezo je naam wordt vaak verkeerd uitgesproken? Toch gewoon nansie zeg maar? Of zeg ik het nu ook verkeerd?


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    (...)

    Hoezo je naam wordt vaak verkeerd uitgesproken? Toch gewoon nansie zeg maar? Of zeg ik het nu ook verkeerd?
    Nu zeg jij het verkeerd, dat zeggen leraren die het fout doen. (N)
    Het is NENSIE, als je het uitspreekt. Ö


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Want ik lig niet in La France, of ben ik dood, ofseu?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Unforgettable schreef:
    (...)Nu zeg jij het verkeerd, dat zeggen leraren die het fout doen. (N)
    Het is NENSIE, als je het uitspreekt. Ö


    Op z'n Engels dus, solly.
    Het is gewoon dat mensen die hier in België wonen en zo noemen, zo wordt hun naam uitgesproken, dus euh ja... sorry.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 22:29 ]


    16 - 09 - '17