• Gewoon over de beste film ever

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    The Hunger Games film was best grappig, het boek best leuk vond ik. (Zo'n 4 jaar geleden, weet niet hoe ik het nu gevonden zou hebben)
    Catching Fire was best leuk. (De film niet echt, moest halverwege de film naar de WC, en heb toen ook nog met iemand die ik tegen kwam gepraat en toen ik terug kwam was ik nou niet zo van balen heb ik een deel van de film gemist)
    Vond de Mocking Jay eigenlijk best een teleurstelling, allemaal leuk en aardig maar was redelijk voorspellen en vond het niet fantastisch boeiend. Heb dus ook niet heel veel hoop voor de film, lijkt me sterk dat het beter is dan het boek aangezien ik het algemene plot ook niet geweldig vond.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    HogwartsStudent schreef:
    (...)

    hmm Okay..
    Wrm niet als ik vragen mag?


    Ik weet het niet, hij sprak me gewoon niet heel erg aan. ;/


    wat was dit ookalweer

    Sketches schreef:
    The Hunger Games film was best grappig, het boek best leuk vond ik. (Zo'n 4 jaar geleden, weet niet hoe ik het nu gevonden zou hebben)
    Catching Fire was best leuk. (De film niet echt, moest halverwege de film naar de WC, en heb toen ook nog met iemand die ik tegen kwam gepraat en toen ik terug kwam was ik nou niet zo van balen heb ik een deel van de film gemist)
    Vond de Mocking Jay eigenlijk best een teleurstelling, allemaal leuk en aardig maar was redelijk voorspellen en vond het niet fantastisch boeiend. Heb dus ook niet heel veel hoop voor de film, lijkt me sterk dat het beter is dan het boek aangezien ik het algemene plot ook niet geweldig vond.


    woah woah woah

    Je hebt het toch wel over de boeken reeks van Suzanne Collins hea?!
    De films worden sws Amazing!!! Je moet de lat voor Lionsgate ook niet te hoog leggen!! Zij moeten ook maar een boek verfilmen!! Elizabeth Banks (Effie Trinket) heeft stukjes gezien en Jennifer Lawrence (Katniss Everdeen) ook en ze zeggen allebei dat we 1. Gaan flippen de hele film door 2. Gaan flippen bij de split. 3. Niet meer kunnen slapen de rest van het jaar omdat we split zo erg was en omdat de film amazing was.

    Om een lang verhaal kort te maken: Ga gewoon naar de films en ik weet 1000% zeker dat ik gelijk heb ;)

    thank you for your consideration

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 19:52 ]


    After all this time? Always.

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Ik weet het niet, hij sprak me gewoon niet heel erg aan. ;/


    Okay dat kan!!
    smaken verschillen hea ;)


    After all this time? Always.

    HogwartsStudent schreef:
    (...)

    Part 1
    Mockingjay Part 1
    De split wordt heel onverwachts!! Zelfs voor de boek lezers (zoals o.a ik)
    dus ben benieuwd


    Volgens mij begrijpt iedereen wel dat ik het over Part 1 had, denk ik.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Volgens mij begrijpt iedereen wel dat ik het over Part 1 had, denk ik.


    nou.. het kon ook gwn zijn het einde van alles...


    After all this time? Always.

    HogwartsStudent schreef:
    (...)

    nou.. het kon ook gwn zijn het einde van alles...


    Ik denk niet dat ze daar al iets over gaan zeggen;


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat ze daar al iets over gaan zeggen;


    Ze hebben net een paar dagen terug trouwens gezegd dat ze het epiloog nog gaan filmen!
    dus ben benieuwd..


    After all this time? Always.

    Jammer dat finnick is ik zit nog steeds in een trauma


    tiptoe through the tulips...

    HogwartsStudent schreef:
    (...)

    woah woah woah

    Je hebt het toch wel over de boeken reeks van Suzanne Collins hea?!
    De films worden sws Amazing!!! Je moet de lat voor Lionsgate ook niet te hoog leggen!! Zij moeten ook maar een boek verfilmen!! Elizabeth Banks (Effie Trinket) heeft stukjes gezien en Jennifer Lawrence (Katniss Everdeen) ook en ze zeggen allebei dat we 1. Gaan flippen de hele film door 2. Gaan flippen bij de split. 3. Niet meer kunnen slapen de rest van het jaar omdat we split zo erg was en omdat de film amazing was.

    Om een lang verhaal kort te maken: Ga gewoon naar de films en ik weet 1000% zeker dat ik gelijk heb ;)

    Thank you for your consideration


    Hahaha die laatste zin :'D

    JeffTheKiller schreef:
    Jammer dat finnick is ik zit nog steeds in een trauma


    Misschien handig om spoilers te gebruiken... Voor mensen die het nog niet weten kan het best een spoiler zijn.


    Maar goed, ik heb echt heel erg veel zin in de film want ik vind de trailer wel geweldig. Maar ik ga niet boos worden als mensen het niet met mij eens zijn want meningen verschillen en ik snap aan de andere kant ook wel dat het misschien niet de leukste film lijkt. Ik vond Mockingjay ook wel het minst leuke boek (niet dat ik het niet leuk vond ik vond ze alle drie geweldig)

    Zagen we Effie nou in de trailer? Want ik zit nog steeds te twijfelen.
    Ik heb het even opgezocht en ze is het inderdaad.


    Aan de ene kant echt heel leuk want ik miste haar al in het boek, maar aan de andere kant heb ik het idee dat ze de rol van Flavia over gaat nemen (de secretaresse van Plutarch) en dat zou ik jammer vinden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Misschien handig om spoilers te gebruiken... Voor mensen die het nog niet weten kan het best een spoiler zijn.


    Maar goed, ik heb echt heel erg veel zin in de film want ik vind de trailer wel geweldig. Maar ik ga niet boos worden als mensen het niet met mij eens zijn want meningen verschillen en ik snap aan de andere kant ook wel dat het misschien niet de leukste film lijkt. Ik vond Mockingjay ook wel het minst leuke boek (niet dat ik het niet leuk vond ik vond ze alle drie geweldig)

    Zagen we Effie nou in de trailer? Want ik zit nog steeds te twijfelen.
    Ik heb het even opgezocht en ze is het inderdaad.


    Aan de ene kant echt heel leuk want ik miste haar al in het boek, maar aan de andere kant heb ik het idee dat ze de rol van Flavia over gaat nemen (de secretaresse van Plutarch) en dat zou ik jammer vinden.

    ja dat is idd effie!!
    Ik heb werkelijk geen idee wat lionsgate met haar heeft gedaan..
    Ik heb ook heel veel zin in de film en ik ben benieuwd of we echt zo gaan flippen hoe ze zeggen ;)


    After all this time? Always.

    Peeta is echt amezing in de film xD


    tiptoe through the tulips...

    ... en het meisje met de usernaam Spotgaai heeft naast film 1 geen enkele film gezien :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ga straks naar het derde deel. Ik ben erg benieuwd, want ik vond het boek niet zo heel erg sterk. Al gaat dat met name om het laatste deel.
    De trailer vond ik ook niet zo goed, maar ik heb positieve reacties over de film gehoord. Ik ga 't zien vanavond.^^


    Every villain is a hero in his own mind.