• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik help iedereen met hun problemen en alsnog heb ik niet het gevoel na al dat vertrouwen dat ik ze met mijn problemen kan opzadelen. Ik haat dit.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mijn huisgenoot doet helemaal spastisch, maakt zowat verontrustende geluiden en staat op het punt om zijn laptop te slopen. Ga ik bij hem kijken, kijkt 'ie anime. Verklaart alles.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Pardon? Is dit heel serieus?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I should sleep.


    help

    Ik moet echt een planning gaan maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nog zes uur slaap. . . Bummer.


    Ik voel me verschrikkelijk en nu stage lopen x.x


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nog vijf/tien minuten.


    Tijd voor koffie.

    Omfg, rot toch een keer op. :/


    Caution first, always.

    Ik ben zo gesloopt o.o


    26 - 02 - '16

    Negeer me niet D:


    wat was dit ookalweer

    Please_Charon schreef:
    Ik moet echt een planning gaan maken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kut hoofdpijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caraphernelia schreef:
    Mijn huisgenoot doet helemaal spastisch, maakt zowat verontrustende geluiden en staat op het punt om zijn laptop te slopen. Ga ik bij hem kijken, kijkt 'ie anime. Verklaart alles.


    Ik lachte hier heel erg om. :'D
    Nu ben ik benieuwd welke anime hij aan het kijken was. >< Ik gok op één van de pijnlijke laatste episodes die deze week uitkwamen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hoestbuien onder de les zijn niet aan te raden. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan