Hey, even een waarschuwing, dit is een zeiktopic Het is dus zo dat ik al twee jaar met een meisje in de klas zit. Ze is na twee jaar ook een soort van vriendin is geworden. Nu vraag je je waarschijnlijk af waarom ik 'soort van' vriendin zeg? Ik zal het je zeggen. Het probleem is een beetje, dat dat meisje echt niet op haar mond is gevallen en ook vaak roddelt. Ik weet het, iedereen roddelt wel eens, ik ook, maar zij is echt gewoon gemeen. Ook begon ze eind vorig jaar met soms echt best wel beledigende opmerkingen te zeggen tegen mij. Gisteren is ze een brug te ver gegaan. Mijn zus, is een emo/scene meisje. Voor een opdracht van GO moeten we het over subculturen hebben. Ik ging dus samen met mijn beste vriendin en dat meisje in een groep. Mijn beste vriendin en ik wouden het dus over emo's hebben, omdat ik daar al best veel over 'weet' om het zo te zeggen. Maar het eerste wat dat meisje zei was: "Ja mensenn, we gaan het niet over gothics, emo's of scenes ofzo hebben, wat dat zijn stomme mensen, ik moet er niets van weten, ik haat ze.' Dat ging er voor mij dus over. Ze weet goed genoeg datmijn zus zo is, en dat ik er niet tegen kan dat mensen er zo over praten =.=
Sorry voor het topic, maar ik kan er gewoon niet tegen....
I fake a smile, so I won't let you down