• Hey, even een waarschuwing, dit is een zeiktopic Het is dus zo dat ik al twee jaar met een meisje in de klas zit. Ze is na twee jaar ook een soort van vriendin is geworden. Nu vraag je je waarschijnlijk af waarom ik 'soort van' vriendin zeg? Ik zal het je zeggen. Het probleem is een beetje, dat dat meisje echt niet op haar mond is gevallen en ook vaak roddelt. Ik weet het, iedereen roddelt wel eens, ik ook, maar zij is echt gewoon gemeen. Ook begon ze eind vorig jaar met soms echt best wel beledigende opmerkingen te zeggen tegen mij. Gisteren is ze een brug te ver gegaan. Mijn zus, is een emo/scene meisje. Voor een opdracht van GO moeten we het over subculturen hebben. Ik ging dus samen met mijn beste vriendin en dat meisje in een groep. Mijn beste vriendin en ik wouden het dus over emo's hebben, omdat ik daar al best veel over 'weet' om het zo te zeggen. Maar het eerste wat dat meisje zei was: "Ja mensenn, we gaan het niet over gothics, emo's of scenes ofzo hebben, wat dat zijn stomme mensen, ik moet er niets van weten, ik haat ze.' Dat ging er voor mij dus over. Ze weet goed genoeg datmijn zus zo is, en dat ik er niet tegen kan dat mensen er zo over praten =.=
    Sorry voor het topic, maar ik kan er gewoon niet tegen....

I fake a smile, so I won't let you down

Valt wel mee het gezeik maar dat van je vriendin slaat echt nergens op. Maarja hoe ik het zie is dat typisch stereotype gedrag ze geeft het niet eens een kans en heeft zo te horen meteen haar oordeel klaar. Ik ben ook anders ik verf mijn haar en heb aparte kleding maarja iedereen moet toch gewoon kunnen zijn wie hij of zij wil zijn en ipv overal labels aan te plakken zoals emo of whatever. Maar hoe staat het nu met je vriendin heb je haar gezegd hoe je erover denkt?

Everything should have a balance, There is no light without darkness.

Lol, ik zou haar vertellen dat je het niet leuk vindt dat ze dat soort dingen zegt. En als ze zegt dat ze dat zelf uitmaakt zou ik niet meer met haar omgaan. Maar dat zou ik doen.
    Als zij dat onderwerp niet wil en jij en je bf wel, doe je het toch gewoon?

Dat is inderdaad erg gemeen van dat meisje. Ik kan je ook niets anders dan gelijk geven, want ik zou dat ook te ver vinden gaan.

26 - 02 - '16

Amaimon schreef:
    Valt wel mee het gezeik maar dat van je vriendin slaat echt nergens op. Maarja hoe ik het zie is dat typisch stereotype gedrag ze geeft het niet eens een kans en heeft zo te horen meteen haar oordeel klaar. Ik ben ook anders ik verf mijn haar en heb aparte kleding maarja iedereen moet toch gewoon kunnen zijn wie hij of zij wil zijn en ipv overal labels aan te plakken zoals emo of whatever. Maar hoe staat het nu met je vriendin heb je haar gezegd hoe je erover denkt?

Ze zal het wel aan mijn blik hebben gemerkt en aan mijn gedrag....Ik heb ook al meerdere keren gezegd, dat ik het niet leuk vind als ze zo onnozel deed tegen mij, maar dan zei ze gewoon van haha, ze wordt weer boos, jij word echt altijd boos ea?

CupidWithAGun schreef:
    Lol, ik zou haar vertellen dat je het niet leuk vindt dat ze dat soort dingen zegt. En als ze zegt dat ze dat zelf uitmaakt zou ik niet meer met haar omgaan. Maar dat zou ik doen.
    Als zij dat onderwerp niet wil en jij en je bf wel, doe je het toch gewoon?

We hebben het onderwerp al moeten kiezen, en nu gaan we voor manga (al is dat geen echte subcultuur, maar de leerkracht stelde het voor)

tbh zou ik er echt niks om geven.

I live for the applause, you will die for it.

Rivaille schreef:
    tbh zou ik er echt niks om geven.

Dat nadeel heb ik met mij zijn, alles wat mensen zeggen of doen, vat ik persoonlijk op, en meestal is da pijnlijk voor mij