Reno schreef:
(...)
Echt he. Vreselijk oneerlijk.
Vooral omdat de banen en bijbaantjes niet voor het oprapen liggen. Toen ik solliciteerde bij de supermarkt (waar ik nu ook werk) waren er ook meerdere dames die al wat ouder waren. Ik heb ze niet teruggezien. Die dames hebben niet voor niets gesolliciteerd bij een supermarkt die enkel kassamedewerkers en vakkenvullers nodig had; ze wouden graag werk. En dan ben je te duur omdat je geen grietje of mannetje van -18 bent.
Gelukkig maken e-books een hoop kosten lager, maar ik heb toch het liefst het boek in haar ouderwetse fysieke vorm. Ik kan genieten van films online kijken, maar ik vind het ook speciaal om te hebben, idem dito voor boeken, tv series, games en muziek. Alleen het nadeel van games is dat je een game console nodig hebt... En dat kost ook weer geld. Laptops hebben veel mensen, dus ook e-books, films, muziek en computergames kunnen daarop.
(Nu heb ik een cd-speler voor mijn cd's en kan ik alleen gamen en films kijken op mijn oude computer, want mijn laptop (die ik van school moest aanschaffen) heeft geen disc drive. Verder heeft mijn vader een iPad, dus ik kan op mijn laptop en op zijn iPad e-books lezen.)
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife