• Ik doe dit haast nooit, maar ach, waarom niet


    Ik hou mezelf al tijden voor om maar aan één verhaal te schrijven, maar opnieuw is er een nieuwe bijgekomen. Deze ga ik echt proberen uit te schrijven.

    Een stad vol mysteries




    Carnaby town, Amerika. Een stad zoals geen ander, tenminste, dat denken buitenstaanders. Maar Carnaby town is alles behalve normaal. Het is een stad vol mysteries en onopgeloste raadsels. Iedere dag gebeuren er onverklaarbare dingen. Iedereen in de stad heeft wel iets, en niemand weet hoe dit mogelijk is. Ze weten alleen wel dat ze antwoorden willen. Antwoorden op al hun vragen.


    Het meisje 1.1
    Het meisje 1.2

    Dit verhaal word een soort serie. Het zal, als alles goed loopt uit 13 'afleveringen' bestaan, met ieder een andere titel en gebeurtenis. Maar toch is er een rode draad .

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 16:28 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Foutje in de titel, ik ga het melden!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dat plaatje is zo'n typisch voorbeeld van een Nederlands dorp dat ik er moeite mee heb het voor Amerikaans aan te zien :p. Maar klinkt spannend.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Dat plaatje is zo'n typisch voorbeeld van een Nederlands dorp dat ik er moeite mee heb het voor Amerikaans aan te zien :p. Maar klinkt spannend.


    Kun jij voor mij een plaatje vinden dan? Het is zo moeilijk, hahah


    Ich liebe dich 27.12.23

    Wat hierboven gezegd wordt :'3
    Amerikaanse dorpjes zijn enorm verschillend in stijl, dus dat hangt ervan af wat je precies zoekt?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Reno schreef:
    Wat hierboven gezegd wordt :'3
    Amerikaanse dorpjes zijn enorm verschillend in stijl, dus dat hangt ervan af wat je precies zoekt?


    Heel graag iets ouders, hahah.
    Ik vind dit eigenlijk te nieuwerwets, snap je?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Klinkt 'n beetje als het Midsomer Murders waar mijn vader en z'n vriendin zoveel naar kijken x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Klinkt 'n beetje als het Midsomer Murders waar mijn vader en z'n vriendin zoveel naar kijken x].


    Nog nooit van gehoord hahah


    Ich liebe dich 27.12.23

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    Heel graag iets ouders, hahah.
    Ik vind dit eigenlijk te nieuwerwets, snap je?


    Ik shnap ^^
    Wat ik wel gezellig vind, is Franklin in Tennessee ofzo. Ik zit nu op mijn tablet, dus ik kan geen exacte foto's zoeken/plaatsen, maar ik zou wat rondzoeken aan de East Coast (Carolinas etc) of centraal USA ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    Kun jij voor mij een plaatje vinden dan? Het is zo moeilijk, hahah


    Mm, ik ben zelf nog nooit in Amerika geweest. Je vindt er niet zoveel ouds, hehe. Kan je geen Brits dorpje doen? Alleen lijkt het dan misschien wel een beetje op Midsomer Murders ja... Een Nederlands dorpje kan natuurlijk ook :p.


    i put the fun in funeral