• Na jaren nagelbijten heb ik mezelf eindelijk zover! Ik ben gestopt! Maar man, het is echt wennen om lange nagels te hebben.
    Maar... ik vroeg me af: hoe kan je nu je nagels het beste verzorgen? Ik deed er vroeger echt 0,0 mee (goh, ik beet ze toch tot bloedens toe af) dus eigenlijk heb ik er helemaal geen verstand van. Nagellak in combinatie met mij is echt een ramp, ik kan het er niet langer dan drie dagen op laten zitten, dus dat is een no go. Wat kan ik verder doen om ze er een beetje toonbaar uit te laten zien? Er zit namelijk altijd heel veel vuil onder en ik kan ze ook heel makkelijk ombuigen... Hoe houd ik ze een beetje sterk (dat ze niet afbreken) en schoon? En... iemand tips met typen en schrijven? Want dan zitten die nagels echt in de weg.

    Meer advies is ook altijd welkom!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 15:51 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Wat ik zou doen is ze proberen niet te lang te laten groeien, maar ook nief afknippen tot stompjes. Een beetje in het midden (zo blijven ze iets steviger). Daarnaast kan je zo een nagelsetje kopen en daar zit altijd zo'n dingetje bij waarmee je gemakkelijk het vuil kan weg halen.

    Hopelijk heb je hier wat aan ^^

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 15:56 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Bij mij helpt het gewoon ook al om vaak mijn handen te wassen. Je hebt ook zo van die kleine borsteltjes om het vuil mee onder je nagels te halen. Verder is calcium goed voor je nagels, of nagelversterkers. Er is vanalles ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je kan evt bij de Drogist een nagelkuur kopen voor je nagels, of een nagelverharder gebruiken. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Je kan ze af en toe schrobben met een nagelborsteltje en niet te lang laten groeien. Als je wil dat nagellak langer blijft zitten, kun je misschien top coat proberen. Je kan ook gewoon top coat op doen zonder nagellak eronder. Dat geeft een heel mooi effect.


    I solemly swear that I am up to no good

    Het probleem met nagellak is dat ik het er altijd weer vanaf moet bijten of zo. Ik heb de discipline gevonden om niet meer echt mijn nagels er vanaf te bijten, maar er helemaal vanaf blijven is nog een hele opgave. x'D Bedankt voor al jullie tips tot nu toe!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    ik sta met mijn handen omhoog onder de douche dan worden mijn nagels schoon.
    ja heb lange nagels, speel gitaar.
    nagels bijten heb ik af geleerd met nagels lakken ik krap het er altijd af in plaats van bijten.
    je kan je nagels veilen als ze te lang worden dan worden ze ook niet schots en scheef.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 20:26 ]


    Als zonnebloemenolie van zonnebloemen wordt gemaakt. waar word babyoli dan van gemaakt?

    Je kan bij de drogist speciaal spul krijgen om je nagels sterk te maken. Je smeert het erop als een soort nagellak en als je het enkele keren herhaalt heb je binnen no-time sterke nagels.


    26 - 02 - '16

    Gelnagels misschien? Ik vind dat er meestal wel leuk uit zien helaas kan ik ze zelf niet hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Netjes! ik krijg het niet voor elkaar haha


    All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost.

    Je zou gelnagels kunnen nemen, maar dat raad ik je niet aan want daar worden je nagels nou niet bepaald sterker van....ze gaan er juist van kapot. In de winkel krijg je wel een soort doorzichtige 'nagellak' en die heet dan Nialharder. Misschien is dat wat voor jou?


    You were born original, don't die as a copy.

    Een tip, begin absoluut niet aan nagelversterker, het is absolute troep. Ik wilde mijn nagels ook ietsje sterker maken, maar bij mij werkte dat spul totaal niet, sterker nog: dat spul taste mijn nagels aan. Ik weet ook wel dat dit niet bij iedereen het zelfde is, maar door mijn ervaring er mee, raad ik het ten zeerste af.

    Ik hou mijn nagels netjes door er met een vijl onder te gaan. (normaal gezien zit er een punt aan, daar kun je mee onder je nagels en dat doe ik dus ).

    Wat goed trouwens dat je niet meer nagelbijt! (:

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 22:42 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Als je lange nagels onhandig vindt, hou je ze beter middelkort. :) Van regelmatig veilen worden ze sterker (mijn nagels toch) en als je er eens iets leuks mee wilt doen, kan je altijd nog opplaknagels of nagelstickers gebruiken.
    Gefeliciteerd dat je gestopt bent! :) x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell