• The Nightclub!




    Hier zijn de Awards! (:

    Eerst en vooral wil ik meedelen dat het me spijt, maar ik heb stemmen eruit gehaald om het eerlijk te houden. Degene die gestemd hebben op mensen die geen awards ingediend hebben, daarvan zijn de stemmen weg. Het is wel zo eerlijk tegenover anderen, want anders heb de niet-stemmers punten, terwijl ze zelf niet meegedaan hebben. Hopelijk is hier ergens begrip voor.

    Beste username
    Minnaloushe - 3 stemmen
    Handles en Brownstone - 2 stemmen
    Escapism en Aldea - 1 stem

    Beste profiel
    Aldea - 5 stemmen
    Escapism, Novosel en Galeanthropy - 1 stem

    Beste signature
    Aldea - 2 stemmen
    Saisons, Novosel, Escapism en Soe - 1 stem

    Beste template
    Escapism - 3 stemmen
    Galeanthropy - 1 stem

    Beste/actiefste schrijver
    Handles en Soe - 2 stemmen
    Aldea en Escapism - 1 stem

    Actiefste RPG'er
    Handles - 2 stemmen
    Soe - 1 stem

    Beste quiz
    Ben jij een echte Disneykenner? Door Soe - 1 stem
    Wie ben jij uit Pretty Little Liars? Door Soe - 1 stem
    Wie is de moordenaar? Door Aldea - 1 stem
    Welke minion ben jij? Door Aldea - 1 stem
    Onmogelijke keuzes door Aldea - 1 stem
    Haat jij Justin Bieber net zo veel als ik? Door Barlliams - 1 stem

    Beste story
    Masks & Hallucinations door Soe - 2 stemmen
    Futurum door Soe - 1 stem
    Bloedrood door Galeanthropy - 1 stem
    Socially Awkward door Galeantropy - 1 stem

    Beste poll
    Favoriete Disney film door Aldea - 1 stem
    Wat is je favoriete site? Door Barlliams - 1 stem
    Welke hype op quizlet vond jij het leukst? Door Debbaut - 1 stem

    Beste gedicht
    When darkness arrives door Aldea - 2 stemmen
    Buitengesloten door Escapism - 1 stem

    Beste blog
    [Column] Handleiding voor ouders. Door Novosel - 3 stemmen

    Actiefste lid/spammer
    Handles en Soe - 3 stemmen
    Escapism en Aldea - 1 stem

    Lid met de meeste humor
    Soe en Debbaut - 3 stemmen
    Handles en Novosel - 1 stem

    Lid die het meest behulpzaam is
    Soe - 4 stemmen
    Escapism en Novosel - 1 stem
    Iedereen - 1 stem

    Lid die het meest sarcastisch reageert
    Novosel - 2 stemmen
    Soe en Handles - 1 stem

    Lid die het meest droog reageert
    Debbaut - 4 stemmen
    Escapism - 1 stem

    Lid die het meest fangirled
    Barlliams - 5 stemmen

    Lid die het meest random reageert
    Barlliams - 3 stemmen
    Debbaut en Saisons - 1 stem

    Cutest lid
    Novosel - 3 stemmen
    Soe - 2 stemmen
    Escapism - 1 stem

    Liefste lid
    Soe - 5 stemmen
    Escapism - 3 stemmen

    Lid waarmee je het best overweg kan
    Escapism met Soe
    Aldea met Soe
    Soe met iedereen
    Handles met iedereen
    Barlliams met Escapism
    Galeanthropy met Soe, Escapism en Novosel
    Debbaut met iedereen
    Saisons met Labonair

    Berichtje naar iedereen van Soe
    JULLIE ZIJN ALLEMAAL FANTASTISCHE MENSEN!
    Voor de rest had niemand een lief berichtje gemeld, buiten Aldea aan Soe.

    Nogmaals bedankt aan degenen die meegedaan hebben!


    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Galeanthropy • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novosel • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 22 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Labonair • Miriam • Ice Thea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Tahereh • Eva • Amaretto • 14 •


    Song of the night:The Rembrandts - I'll Be There For You

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 2:07 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Escapism schreef:
    (...)

    Nou, het is gewoon de hele tijd drama met de rij instructeur die ik heb. En hij benadrukt alleen maar alles wat ik fout doe heel overdreven en ik voel me gewoon verschrikkelijk onzeker achter het stuur en heb het gevoel dat ik gewoon níét kan rijden.
    Als ik het lesgeld van de overige lessen terug kan krijgen dan stop ik bij hem, en wil ik even 2 weekjes niks om me vervolgens bij een andere rijschool aan te melden. Een rijbewijs héb ik gewoon nodig, dus ik zal wel door moeten gaan. Alleen zie ik het gewoon écht niet meer zitten bij deze rijschool. Maar mocht ik niets terug kunnen krijgen dan moet ik het helaas nog wel uitzitten, want het is een duur grapje als ik neits terug krijg.


    Vraag gewoon of je een andere rij instructeur krijgt? Want je weet toch dat als je je gaat inschrijven bij een andere rijschool dat je alle lessen opnieuw moet doen? Ze gaan heus geen rekening houden met wat je al geleerd hebt ergens anders en dan kan je nog eens geld afgeven. Opnieuw de volle pot.
    Hoe lang moet je nog lessen volgen? Als je gewoon even op je tanden bijt is het zo klaar.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Vraag gewoon of je een andere rij instructeur krijgt? Want je weet toch dat als je je gaat inschrijven bij een andere rijschool dat je alle lessen opnieuw moet doen? Ze gaan heus geen rekening houden met wat je al geleerd hebt ergens anders en dan kan je nog eens geld afgeven. Opnieuw de volle pot.
    Hoe lang moet je nog lessen volgen? Als je gewoon even op je tanden bijt is het zo klaar.


    Bij de rijschool waar ik zit is maar 1 rij instructeur. Hij is zegmaar een zelfstandige?? Maar een andere rij instructeur krijgen gaat 'm dus niet worden. Maar om iedere les vreselijk ziek te zijn omdat je weet dat er ruzie komt die les of dat je helemaal afgezeken wordt als je je stilhoudt is gewoon echt niet leuk. En dan het gevoel hebben dat je niets kunt, ik trek dat op het moment mentaal gewoon niet. Ik zit al vreselijk in de knoop met mezelf. Het zijn dan ''nog maar'' 6 lessen, maar door hoe ik me al een hele tijd voel zijn dat voor mij gewoon heel veel lessen.
    Sowieso is het ook zo dat als ik de lessen afmaak, er alsnog een kans is dat ik mijn rijbewijs niet haal. Met de TTT was ik in ieder geval goed gezakt. En ik had allang met papa en mama besloten dat ik daarna dan als ik ben gezakt naar een andere rijschool zou gaan. Dat vonden zij ook het beste voor me. Alleen als ik het geld van de overige lessen terug krijg, ga ik gewoon al wat eerder naar een andere rijschool.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Bij de rijschool waar ik zit is maar 1 rij instructeur. Hij is zegmaar een zelfstandige?? Maar een andere rij instructeur krijgen gaat 'm dus niet worden. Maar om iedere les vreselijk ziek te zijn omdat je weet dat er ruzie komt die les of dat je helemaal afgezeken wordt als je je stilhoudt is gewoon echt niet leuk. En dan het gevoel hebben dat je niets kunt, ik trek dat op het moment mentaal gewoon niet. Ik zit al vreselijk in de knoop met mezelf. Het zijn dan ''nog maar'' 6 lessen, maar door hoe ik me al een hele tijd voel zijn dat voor mij gewoon heel veel lessen.
    Sowieso is het ook zo dat als ik de lessen afmaak, er alsnog een kans is dat ik mijn rijbewijs niet haal. Met de TTT was ik in ieder geval goed gezakt. En ik had allang met papa en mama besloten dat ik daarna dan als ik ben gezakt naar een andere rijschool zou gaan. Dat vonden zij ook het beste voor me. Alleen als ik het geld van de overige lessen terug krijg, ga ik gewoon al wat eerder naar een andere rijschool.


    Are you serious? Alleen die man? Wow... Nouja, ik snap je ergens wel. Dan zou ik liever ook het geld terug willen en ergens anders naartoe gaan als de kans er bestaat dat je zakt, dat zou wel kut zijn. Maar als die man serieus zo tegen mij zou doen, dan had ik hem allang eens goed geantwoord hoor. Maar goed, zo ben ik dan weer en jij waarschijnlijk niet.
    Hopelijk krijg je je geld dan terug en lukt het ergens anders wel. Succes ermee!


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Are you serious? Alleen die man? Wow... Nouja, ik snap je ergens wel. Dan zou ik liever ook het geld terug willen en ergens anders naartoe gaan als de kans er bestaat dat je zakt, dat zou wel kut zijn. Maar als die man serieus zo tegen mij zou doen, dan had ik hem allang eens goed geantwoord hoor. Maar goed, zo ben ik dan weer en jij waarschijnlijk niet.
    Hopelijk krijg je je geld dan terug en lukt het ergens anders wel. Succes ermee!


    Jup, alleen die man. Daarom heb ik hem ook gevraagd of ik het geld terug kon krijgen en dat gaat hij dus overleggen met zijn vrouw en mij er later over op terugbellen.
    Ik heb ook gewoon zowat iedere les weer ruzie met hem en ben al 2 keer in huilen uitgebarsten. Maar van papa en mama moest ik toch bij hem blijven lessen ''want met dit soort mensen moet je ook om leren gaan''.
    Maar ik heb vanmorgen tegen mama gezegd dat als ik het geld niet terugkrijg, ze het geld van mijn bankrekening mag gaan halen want ik wil niet naar hem terug. De les van vandaag heb ik dan ook niet gedaan. Maar goed, het is even aanzien hoe het verder gaan zal. In ieder geval snappen mama en papa gelukkig wel dat ik naar een andere rijschool wil en vinden ze dat goed.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Jup, alleen die man. Daarom heb ik hem ook gevraagd of ik het geld terug kon krijgen en dat gaat hij dus overleggen met zijn vrouw en mij er later over op terugbellen.
    Ik heb ook gewoon zowat iedere les weer ruzie met hem en ben al 2 keer in huilen uitgebarsten. Maar van papa en mama moest ik toch bij hem blijven lessen ''want met dit soort mensen moet je ook om leren gaan''.
    Maar ik heb vanmorgen tegen mama gezegd dat als ik het geld niet terugkrijg, ze het geld van mijn bankrekening mag gaan halen want ik wil niet naar hem terug. De les van vandaag heb ik dan ook niet gedaan. Maar goed, het is even aanzien hoe het verder gaan zal. In ieder geval snappen mama en papa gelukkig wel dat ik naar een andere rijschool wil en vinden ze dat goed.


    Awh, da's wel jammer dat je moest huilen en zo. Gosh, die man hoor je eens aan te pakken, eens kijken of hij het zo fijn vindt. Nogmaals succes er mee.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Awh, da's wel jammer dat je moest huilen en zo. Gosh, die man hoor je eens aan te pakken, eens kijken of hij het zo fijn vindt. Nogmaals succes er mee.


    Tsja naja, me ma had hem er in het begin al eens over aangesproken en dan deed ie die les poeslief, maar daarop was t weer raak. -.-'
    Thank you <3

    Ik ga even accordeon spelen. Doeiixx


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Tsja naja, me ma had hem er in het begin al eens over aangesproken en dan deed ie die les poeslief, maar daarop was t weer raak. -.-'
    Thank you <3

    Ik ga even accordeon spelen. Doeiixx


    Gosh, wat een klootzak zeg...

    Bye!


    16 - 09 - '17

    The Script heeft een nieuw album. <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oeh


    16 - 09 - '17

    Waarom zijn cute jongens zulke assholes? (cat)


    -

    Aldea schreef:
    Waarom zijn cute jongens zulke assholes? (cat)


    Vraag het hun?


    16 - 09 - '17

    Neeeeeeeee, alsjeblieft geen Happy op de radio ;(


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Vraag het hun?

    Funny (cat)


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Funny (cat)


    Hoe moeten we anders het antwoordt weten? Of vraag het eens aan Jarne, hij is een jongen.


    16 - 09 - '17

    Noo, ik ben twee abo's kwijt op mijn story ;(


    16 - 09 - '17