• Mijn ouders kunnen zo heerlijk met alles zich bemoeien. En dat met name mijn moeder =3. Op alles, tussen mijn vriend en mij. Ik kan haar soms wel killen van irritatie. Maar eigenlijk ook weer niet. Mijn vriend heeft ouders die interesse hun zoon amper wat. Ze weten nooit waar hij uithangt enz. Dus dan ben ik stiekem toch weer wel heel erg blij met mijn ouders dat ze de interesse nog in mi j tonen.

    Hebben jullie dat ook. Dat je eigenlijk pas inziet hoe dankbaar je moet zijn met iets of iemand, als je het bij een ander anders zag?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn moeder kan erg overdreven doen, terwijl de moeder van mijn vriendin niet zo zeurt als de mijne. Daar ben ik ietsje pietsje jaloers op, maar ook blij dat mijn ouders geïnteresseerd in me zijn. Hoewel dat soms irritant kan zijn. Ik denk dat ik je begrijp :')


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb een mama die alles wil weten en een papa die gewoon wil weten waar ik ben en dat ik iets laat weten als het laat is.
    Persoonlijk vind ik de tweede leuker in dat opzicht, maar ik vind het ook wel leuk dat mama me achter mijn dag vraagt terwijl papa dat niet uit zichzelf doet :)


    Mijn brein breint zoals het breint.

    HappyxDemon schreef:
    Ik heb een mama die alles wil weten en een papa die gewoon wil weten waar ik ben en dat ik iets laat weten als het laat is.
    Persoonlijk vind ik de tweede leuker in dat opzicht, maar ik vind het ook wel leuk dat mama me achter mijn dag vraagt terwijl papa dat niet uit zichzelf doet :)

    Inderdaad. MIjn vriend vertelde ook zijn ouders weten nooit of hij op school is, aan het werken is of iets anders doet. Hij werkt als bijbaan bij een boer en hij zegt zelf ook ik ben daar meer, hij heeft mij meer opgevoed dan mijn vader. Ik verwacht ook dati k eerst de boer zal ontmoeten voor ik zijn ouders zal ontmoeten. aan de ene kant denk ik zelf, houd je mond laat me met rust bij mi jn ouders maar als ik dan aan mijn vriend denk. Hij praat ook tegenworodig dagelijks via whapp met mijn moeder en dan verteld ie wat ie doet enzo dus het is voor mij ook fijn omdat ze goed met elkaar kunnen opschieten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nou.. Ik wenste dat mijn band met mijn ouders beter was. Mijn moeder zie ik soms één keer in de week, maar vaak dat nog niet eens. Die ene dag doet ze erg geinteresseerd, terwijl ze lekker ongezellig op haar mobiel zit met haar vriend te appen. Verder hoor ik nooit wat van dr. Mijn vader vraagt altijd aan me hoe het was, als ik ergens van terug kom. Maar hij luistert eigenlijk nooit naar het antwoord. Ik heb het gevoel dat hij al genoegen neemt met een antwoord als 'leuk' of 'goed'. Terwijl ik soms zo enthousiast ben en juist dolgraag wil vertellen waarom het leuk of goed was. Maar vaak lult zijn vriendin er dan weer doorheen, of doet hij alweer wat anders, waardoor ik tegen een muur praat. Maar.. Als ik een keer erg laat thuis kom, dan is die de volgende dag helemaal kwaad. De reden interesseert hem niet [zoals toen ik een keer met de trein gestrand was en zelf een manier moest vinden om helemaal naar huis te komen, aangezien er geen bussen meer reden..], dan schreeuwtie enkel en zodra hij zijn verhaal kwijt is, beentie weg en luistertie niet.
    Dus ja.. Met beide heb ik niet echt een geweldige band, hoewel we natuurlijk ook leuke momenten hebben! [maar deze zijn altijd moeilijker te onthouden he..]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    "Lottaaaaaa ... wat ben je bezig op het internet? Lottaaaa, alles goed op school? Nog geen vriendje? Lottaaaaa, naar welke muziek ben je aan het luisteren? Lottaaaaa, waar heb je je geld de afgelopen week aan uitgegeven? Waarom heb je een cola gekocht op school, je had toch water?"

    Nee, leuk vind ik het niet bepaald, zulke nieuwsgierige ouders. Als het aan mijn stiefmoeder lag, dan had ze nu mijn laptop gestolen om mijn geschiedenis te kunnen lezen. I totally know the feeling. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben eigenlijk heel blij met mijn ouders. :'D
    Ik mag gaan en staan waar ik wil, zolang ik maar zeg waar ik ben en met wie. En ik moet altijd mijn telefoon bij me hebben.

    Alleen zijn ze over internet veel te beschermend, waardoor ik nu dus een filter op mijn laptop heb staan. --''


    wat was dit ookalweer