• Hallo allemaal,

    Ik vind het concept van websites als chatroulette en omegle erg leuk, en heb er vroeger ook wel eens plezier mee beleefd. Alleen nu is het enige wat je daar ziet een hoop ouwe lullen (letterlijk..). Ik denk dat 't wel duidelijk is dat dit niet mijn ding is ;P

    Weten jullie goede alternatieven voor dit soort sites, waar dit probleem niet (of minder) aanwezig is?


    All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost.

    Eh, sorry, ik heb werkelijk waar geen idee. Dus aan mij heb je niet zoveel op dit moment. Ik ben namelijk niet zo van de chatsites.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Interpals. Dan kan je eigenlijk 'kiezen' met wie je chat. Sommigen zetten veel informatie over zichzelf over hun profiel, anderen heel weinig. Maar dan heb je tenminste toch al een beter beeld over met wie je chat. ^^

    [ bericht aangepast op 11 sep 2014 - 22:57 ]


    Let the Night embrace you

    Katarina schreef:
    Interpals. Dan kan je eigenlijk 'kiezen' met wie je chat. Sommigen zetten veel informatie over zichzelf over hun profiel, anderen heel weinig. Maar dan heb je tenminste toch al een beter beeld over met wie je chat. ^^


    Precies dit. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thnx, ga ik zeker proberen ;D


    All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost.

    Ik zet bij omegle gewoon altijd iets bij common interests. Dat gaat meestal ook wel goed. En ik videochat niet, dus ik hoef niet opeens de schrik van mijn leven te krijgen n.n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes