Oké umm.. ik ben bi. Wow super. Gezellig.
Ik heb niet echt hulp nodig bij mijn ''coming out'' want dat vind ik allemaal bullshit en overbodig want iedereen komt er toch vanzelf wel achter of niet en verder leef ik ook in een best open denkende omgeving dus dat is niet het probleem. Het is probleem is dat ik nu al een behoorlijk tijd iets voel voor één van mijn beste vriendinnetjes en ik ben niet heel verlegen dus ik zou het tegen iemand anders waarschijnlijk wel zeggen op een gegeven moment. Maar het probleem is natuurlijk dat we best close zijn etc. en ik er eigenlijk niet heel veel zin in heb in gedoe. En ik probeer nu hier om advies te vragen want als ik het aan iemand anders vraag die ik vertrouw krijgt ze het ofwel te horen ofwel die persoon moet de hele tijd niks zeggen en dat vind ik niet bepaalt eerlijk (ik weet niet het voelt niet fijn). Nu ben ik al heel lang van ik laat het wel over waaien maar aan de andere kant ik kan het ook toch gewoon zeggen ondanks dat ze me waarschijnlijk niet leuk vind (of misschien wel even erg wel leuk). Ik denk dat het niet onze vriendschap zal verpesten maar dat misschien sommige onderwerpen een beetje awkward worden. En zoals ik al zei ik heb niet heel veel zin in gedoe. Aan de anderen kant zit ik er best wel mee. O god het is moeilijk.
Dankjewel voor het lezen ik waardeer het.
''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''