• Hello Sweetie!













    Zoals jullie zien is mijn naam afgeleid van River Song, de vrouw van de Doctor (Who).


    Spoilers!



    So what do you think?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Aan de ene kant vind ik haar geweldig, maar aan de andere kant irriteer ik me zo erg aan haar, haha.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Aan de ene kant vind ik haar geweldig, maar aan de andere kant irriteer ik me zo erg aan haar, haha.



    Jup maar ik ship die twee zooo hard hahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Haha, je maakt meteen optimaal gebruik van de nieuwe _ optie. :'D

    Verder ben ik het grotendeels eens met Handles. River had zo'n geweldig personage kunnen zijn, maar helaas was ze gedoemd haar hele leven rond de Doctor te bouwen, net als praktisch alle andere vrouwen in Moffat's era van de serie. :c Maar het gaat erom dat jij blij bent met je naam! Als je ze shipt is dat een hele goede reden voor een username, wat mij betreft. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het zou fijn zijn als je voortaan "spoilers" aan het.begin van.je.bericht zet en niet pas aan het eind. _.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben geen Dr Who fan, dus ik kijk het niet en zo, maar wel een leuke username, al zou ik eerder aan een liedje denken.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2014 - 1:00 ]


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    Ik ben geen Dr Who fan, dus ik kijk het niet en zo, maar wel een leuke username, al zou ik eerder aan een liedje denken.


    26 - 02 - '16

    Soe schreef:
    Ik ben geen Dr Who fan, dus ik kijk het niet en zo, maar wel een leuke username, al zou ik eerder aan een liedje denken.


    wat was dit ookalweer

    Thanks iedereen!

    @ Square ik geef je gelijk over het feit dat River helemaal rond de doctor is maar ik moet wel eerlijk wat zeggen, dat het wat heeft.
    Hetzelfde eigenlijk als de doctor en Rose.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind River vreselijk. Ik heb haar net voor het eerst gezien (+ de stukjes die ik al eens had gezien op TV) and she annoys the shit out of me. River + Docter? Never.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kijk geen Doctor Who, maar ik heb zoveel River Song en 11th gifs gezien op tumblr en ik vind ze GE-WEL-DIG.

    Soe schreef:
    Ik ben geen Dr Who fan, dus ik kijk het niet en zo, maar wel een leuke username, al zou ik eerder aan een liedje denken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Geweldige username!! <3

    Dr. Who (!!!)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    WeepingAngels schreef:
    Geweldige username!! <3

    Dr. Who (!!!)



    I'm sticking with doctor who :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    River_Song schreef:
    (...)


    I'm sticking with doctor who :Y)

    Toevallig was ik ook van plan mijn username te veranderen. Gedaan! (: De volgende wordt waarschijnlijk wel weer een Doctor Who username :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Hyorinmaru schreef:
    (...)
    Toevallig was ik ook van plan mijn username te veranderen. Gedaan! (: De volgende wordt waarschijnlijk wel weer een Doctor Who username :3


    Waar komt die van jouw dan van af?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."