• Wel, op een halve maand tijd heb ik een hele verandering moeten doormaken.
    Ik ben verplicht op kot moeten gaan van mijn moeder, omdat ze de ruzie's tussen mij en mijn stiefvader niet meer langer aankon. mijn stiefvader heeft zo ook mijn oudere zus 5 jaar geleden buiten gekregen. Ik ben ontzettend gekwetst omdat IK buiten moet.
    Ik ben dan maar op zoek gegaan naar een studio en geen kot. Dit om mijn persoonlijke ruimte te hebben en me ook beter in mijn vel te kunnen voelen. Een eigen stekje te hebben die je nu eens niet moet delen met andere mensen.

    Toch ben ik zo ontzettend bang. Bang dat alles verkeerd gaat lopen eer ik daar zit. Ik heb het moeilijk om hulp te vragen.
    Zeker nu ik de laatste personen van mijn familie tegen me op heb gezet. (moeder, stiefvader en mijn oudere zus dus.)
    Ik heb het gevoel dat ik gedurende deze halve maand iedereen die ik graag heb, ver van me weg duw.
    Ik voel me alleen en in de steek gelaten persoonlijk, al weet ik dat het waarschijnlijk mijn gedrag is nu.

    Sorry voor deze Topic, maar ik moest het even kwijt.


    I hope karma slaps you in the face, before I do.

    Ik kan me goed voorstellen dat je een onmacht voelt dat je gedrag iets anders lijkt te veroorzaken dan je eigenlijk wilt. Nieuwe levensfases zijn altijd eng en niet altijd gemakkelijk, zeker als je de vorige beroerd afsluit. Hopelijk vind je een mooie studio waar je je thuis in gaat voelen en je lekker in je vel zit. Hopelijk gaat het snel beter.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    fIk snap best dat je je rot voelt. mocht je met iemand willen praten mag je me wat sturen.
    Ik hoop echt dat je in je studio een fijn en vooral veilig eigen plekje kunt creeren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Awh meid, het lijkt me verschrikkelijk om mee te moeten maken. *hugs* Als je ooit iets kwijt wil, mijn pb is altijd open. (:


    -

    Disnerd schreef:
    Ik kan me goed voorstellen dat je een onmacht voelt dat je gedrag iets anders lijkt te veroorzaken dan je eigenlijk wilt. Nieuwe levensfases zijn altijd eng en niet altijd gemakkelijk, zeker als je de vorige beroerd afsluit. Hopelijk vind je een mooie studio waar je je thuis in gaat voelen en je lekker in je vel zit. Hopelijk gaat het snel beter.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wut? Je moeder zet haar kinderen uit huis in plaats van haar partner? Sorry, maar dat vind ik echt heel egoïstisch.

    Als je niet alleen maar denkt dat je het niet kan, komt het vast wel goed (flower)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 18:43 ]

    CupidWithAGun schreef:
    Wut? Je moeder zet haar kinderen uit huis in plaats van haar partner? Sorry, maar dat vind ik echt heel egoïstisch.

    Als je niet alleen maar denkt dat je het niet kan, komt het vast wel goed (flower)


    Dat vind ik ook. Ik zou haar eerlijk gezegd eens goed laten weten wat je daarvan vind. Desnoods via een brief. Ik zou dat niet zomaar pikken. In ieder geval heel veel sterkte en succes. Mijn gb/pb staat altijd voor je open als je iets dwarszit! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!