• Ik heb zo'n 2 jaar geleden een super leuke story hier gelezen, maar ik kan hem nergens meer vinden!
    Ik zou hem heeeeeeel graag nog eens willen lezen.

    De story ging over Niall, nouja eigenlijk iedereen van One Direction alleen de hoofdpersoon krijgt iets met Niall.
    Ze gaan met school naar een of ander spookhuis waar ze ook gaan slapen en zo. Volgens mij komen ze vast te zitten in dat huis. En Harry of Liam (een van de twee volgens mij, wacht het had Zayn ook kunnen zijn...) die raakt bezeten. En uiteindelijk word Niall zelf ook bezeten. Het verhaal is helaas niet afgemaakt maar wil het heel graag weer lezen. WIE KAN MIJ HELPEN HET VERHAAL TE VINDEN?


    Herinneringen die je later wilt hebben, moet je nu maken !!

    Aan de ene kant heb ik het gevoel dat ik weet wat je bedoelt, maar aan de andere kant heb ik geen idee. Ik kan je helaas niet verder helpen. ;c


    Pretty is just a pretty word.

    Twee keer dit topic maar met een andere titel en kleine verandering in de beginpost? Mag toch niet? :p


    Edit: In de huisregels staat:


    Soorten topics
    De volgende topics zijn, samen met topics waarin algemene regels worden overtreden, niet toegestaan;
    - Eén smiley-topics
    - Eén woord-topics
    - Een stelling-topic dat er uit ziet als een stelling van de week-topic. Een topic mag wel een stelling bevatten, mits deze geen [stelling] in de titel heeft en niet in het subforum "stellingen" wordt gepost. In de overige subfora mag hij wel gepost worden.
    - Een topic dat over een onderwerp gaat waar al een algemeen topic over is, zoals; ‘[Algemeen] Valentijnsdag’
    - Dubbele topics. Hiermee worden topics bedoeld die dezelfde inhoud, letterlijk en globaal, hebben als een eerder gemaakt topic.
    - "Plaats een reactie op mijn foto’s" topics
    - Rollenbekendmakings topics, zie overige forum regels
    - Promotie topics als er al eerder een topic voor deze story gemaakt is (bijvoorbeeld een rollen topic), zie overige forum regels
    - Topics die alleen voor bepaalde mensen zijn, zoals : alleen Piet en Klaas!
    - Topics die gaan over een al eerder geopend topic maar dan met de mening van een bepaalde user. Ieder post zijn/haar mening maar in het betreffende topic zelf.
    -"Ik ben het niet eens met een waarschuwing" topics. Stuur de moderator via pb een bericht.
    -"Waarom is die persoon geband?" topics. Stuur de moderators via een pb een bericht.

    Gevolg na overtreding;
    Het topic wordt gesloten en Quizlet kan een waarschuwing sturen.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 17:21 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Twee keer dit topic maar met een andere titel en kleine verandering in de beginpost? Mag toch niet? :p


    Geen idee, ik wil gewoon dat verhaal vinden


    Herinneringen die je later wilt hebben, moet je nu maken !!

    Mulleroni schreef:
    Aan de ene kant heb ik het gevoel dat ik weet wat je bedoelt, maar aan de andere kant heb ik geen idee. Ik kan je helaas niet verder helpen. ;c


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik sluit dit topic, omdat je een update gaf in een ander topic. Dit is trouwens niet de bedoeling. Je kan de post aanpassen in de beginpost rechtsbovenin.


    Pretty is just a pretty word.