• Zoals sommigen misschien al wisten of gemerkt hadden (profielfoto' usernames....) ben ik enorme fan van Fullmetal Alchemist.
    Dus toen ik een leuke aanbieding tegen kwam op eBay, moest ik daar natuurlijk op ingaan.

    Aanschouw:



    De State Alchemist pocket watch, een ring (die me net wat te groot is) en een ketting met het logo van Alchemists. ^^

    Om het verder nog een beetje nuttig te houden:
    Kopen jullie wel eens merchandising van iets waar jullie fan van zijn? En wat dan? :'3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Looks cool ^^
    Ik ken FMA verder niet helaas. Misschien kijk ik het ooit nog.

    Toen ik nog een Hello Kitty obsessie had kocht ik daar alles van wat ik kon vinden. Of het moest veel te duur zijn.

    Heel cool. ^^

    Ehm, ik heb een Zwadderich mantel, sjaal, stropdas en gebroken toverstaf van Sirius.
    En verder de one ring, de sleutel van Erebor, een deurposter van de LOTR en een gewone poster van de hobbit. Ik heb zwaard dat zogenaamd een hobbitzwaard zou moeten zijn, maar volgens mij ben ik daarmee opgelicht. Ik had de evenstar, maar die heb ik doorverkocht... en nu wil ik graag Thorins ring.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stuur me de link. (cat)


    Your make-up is terrible

    Mijn shirts zijn enkel bandshirts en elke dag draag ik armbanden met bandlogo's erop, dus dat is wel duidelijk :3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Heel leuk ^^

    Uhm... Onlangs een poster van Captain America gekocht... :X
    Hij is enorm :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Leuk! ;D
    Ik heb laatst een hoodie en een sjaal van Achievement Hunter gekocht en daar ben ik ook erg blij mee. c;


    Caution first, always.

    Ik heb teveel. :]
    Leuk!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ojoooo
    supervet


    I live for the applause, you will die for it.

    Cool!


    26 - 02 - '16

    Awesomee^^

    En uhm, ja ik koop ook wel eens iets van mijn fandoms xd:
    HP:
    Hermione's wand, Xenofilius ketting, twee dekbedovertrekken, Alle boeken incl. Zwerkbal door de eeuwen heen en Fabeldieren waar ze te vinden zijn., alle films, zeven posters, een beker, shirt en nog wat zelfgemaakte decoraties.
    THG:
    Mockingjay pin, vier posters, alle boeken en alle films die tot nu toe uit zijn
    LOTR/Hobbit:
    The One Ring, een poster, Alle films(maar de boeken wel gelezen)
    Glee:
    Drie Posters, Alle DVD's tot en met seizoen 4, sommige liedjes op mijn mobiel
    Union J:
    11 posters, twee maskers(lol xd) Een beker, shirt, kalender, album op cd(gesigneerd), album op mobiel(en een follow op twitter van Josh)

    Bij Union J was het denk ik dat mijn ouders bij waren dat ik eindelijk iets anders leuk vond dan films waarin mensen met stokjes zwaaiden, elkaar uitmoordden, random liedjes gingen zingen of een ring gingen vernietigen xd Al ben ik helemaal niet zo'n grote Union J fan meer XD


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik koop niet echt marchandise want ik ben niet echt zo'n grote fan van iets... Maar ik vind het wel cool!


    None but ourselves can free our minds.

    Handles schreef:
    Stuur me de link. (cat)


    Muh het was van zo'n gastje op eBay, dus ik weet niet of die aanbieding er nog is. Gratis verzending en stuff voor 10 dollar. De wijzers van het horloge blijven overigens niet staan. Ik zet hem wel steeds goed, maar ze verplaatsen toch steeds...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oeh, ziet er leuk uit (:
    Ehm, ik heb een aantal posters in mn kamer hangen van onder andere de hongerspelen, thor en de hobbit. Verder stripboeken van Green Arrow, Superman en Wolferine. Van Harry Potter; een Slytherin sjaal, chocolade kikker, smekkies in alle smaken, 5 t-shirts en 3 sleutelhangers. En natuurlijk een hoop boeken van Harry Potter, Hongerspelen, LOTR en meer (:

    oh, en een handtekening van Billy Boyd

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 20:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik zou dit wel willen hebben.. maar ik weet dat ik het kwijt ga raken dus ik schaf nooit dit soort dingen aan.
    Wel cool tho.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Gaaf! Ik heb een snaai-ketting, een HP-kookboek, een Evenstar, een leaf of Lórien-ketting en een Jon Snow-truitje (heb liever een hemdje en ga die nog kopen). Er komt nog The Lands of Ice and Fire en The World of Ice and Fire bij.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."