• IK MOET NIEUWE IDEETJES HEBBE
    voor een leuke serie x3
    gheghe en ik kies er pas een als het me egt aan staat anders komk nie verder dan 13 delen [zoalsk nu heb bij mishandeld door tom ;l]


    We can only learn to love by loving.

    Laat mij je anders helpen met die serie? -wenkbrauwwiebel-


    Life is hard and then we die

    wat voor serie? of TH of iets anders?moet er veel drama in zitten of juist niet?

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ashley en een banaan hebben verkering ,
    Dan komt Hailey ,die steelt de banaan en ashley pleegt zelfmoord(A)
    -Einde-


    Crack a bottle

    Ashley en een banaan hebben verkering ,
    Dan komt Hailey ,die steelt de banaan en ashley pleegt zelfmoord(A)
    -Einde-


    wow dies egt vet diep ash x3

    @Annick
    oehh is goed xP mag vn mij

    @Darkangel
    ^^ Maakt niet so veel uit o_o ik sgrijf van ALLES! << gheghe ikke ratjetoe schrijf kind


    We can only learn to love by loving.

    ToHo bestaat uit 6leden de vier jongens en dan 2meisjes, ze kunnen het supe rmet elkaar vinden tot als Tom gevoels krijgt voor een van de meisjes, het meisje twijfelt eerst of hij het meent, maar gaat er dan toch op in, maar dan doet Tom iets vreselijk dom hij gaat naar bed met een van zijn fans, het meisje verlaat met het andere meisje de groep en beginnen een eigen groep, wat als ze 2jaar later elkaar weer tegen komen???


    *He's the one.

    (...)

    wow dies egt vet diep ash x3

    @Annick
    oehh is goed xP mag vn mij

    @Darkangel
    ^^ Maakt niet so veel uit o_o ik sgrijf van ALLES! << gheghe ikke ratjetoe schrijf kind
    Waar ben je nu ongeveer in het verhaal? Wat is er gebeurt? Wat is je idee van wat er nog moet gebeuren? Of is dat juist hetgene wat je niet weet :P?


    Life is hard and then we die

    wow dies egt vet diep ash x3


    Ik weet het O.o Hoe ik er op kom?
    Nou ,al mijn gevoelens hb ik in dit idee gestopt , Dat verklaart waarom hij zo orgineel en emotioneel is'(A)


    Crack a bottle

    @Annick
    uwhh.. *pakt word erbij*
    ik kopieer laatste stuk wel ff :P
    Ik zie hoe Jason en Carlos naast me staan te grijnzen. Ik glimlach even en luister naar de stilte om ons heen. Opeens zegt Jason ‘’Laten we maar gaan dan kunnen we je ons toekomstige huisje laten zien Joyce’’ ik tover een grijns op mijn gezicht en pak mijn koffer op. ‘’Oke !’’ roep ik vrolijk. Even later lopen we met zijn drieën door het centrum van Parijs en ik kijk mijn ogen uit. ‘’wat is het hier mooi!’’ zeg ik terwijl ik langs een klein boetiekje huppel. Ik hoor Jason en Carlos achter me lachen en ik draai me om. ‘’Wat..?’’ zeg ik vragend. ‘’Nee niks… we vinden het alleen grappig dat je nog nooit in Parijs bent geweest..’’ zegt Carlos. Ik kijk hem aan. ‘’ik ben hier al wel is geweest met mijn ex… en zijn broer en vrienden… maar toen mocht ik niet weg van…’’ ik wou security zeggen maar ik houd mijn mond maar dicht. Ik wil niet dat ze weten wie mijn vriendje was. Dat hoeft niemand te weten,dat heb ik achter me gelaten. Het is over tussen mij en Tom voor eeuwig en altijd. ‘’van wie mocht dat niet?’’ zegt Jason vragend. Ik schud mijn hoofd even en kijk hem lachend aan.’’een onbelangrijk iemand… is het nog ver naar ons huisje?’’ vraag ik er snel achterna om op te houden over Tom. ‘’Nee we zijn er bijna! Ik zweer dat je het prachtig gaat vinden’’ zegt Carlos meteen. Ik grijns en luister naar Carlos en Jason die alles over ons toekomstige huisje aan het vertellen zijn.

    @Ash
    whaha lol


    We can only learn to love by loving.

    Ehw oke, en wat is er voorafgegaan samengevat? XD


    Life is hard and then we die

    Ik had net een spontane ingeving van Beyonce xD De titel: If I were a boy!
    Het gaat dan over een meisje dat het liefst een jongen wilt zijn ofzo xD


    Your make-up is terrible

    (naam) is een meisje dat erg begaan is met de natuur en arme mensen.Ze doet veel mee met acties van WWF en andere organisatie's en wil in arme landen de mensen gaan helpen.Wanneer ze aankomt bij het vliegveld blijkt haar vliegtuig al vertrokken te zijn.Het meisje kan een latere vlucht nemen maar moet dan een tussen stop maken in Berlijn.Maar dan ontmoet ze Tom Kaulitz en wordt verliefd op hem.Ze vergeet dat ze eigenlijk ergens in Afrika moet zijn en is dolgelukkig met Tom, tot Tom iets doet waar haar totaal niet aanstaat.


    The soul needs autumn.

    Ehw oke, en wat is er voorafgegaan samengevat? XD


    uwhh.. nou this egt so'n kutfictie verhaal dus hier komt het :
    tom mept da mensje da mensje besluit om weg te gaan van hem en vertrekt. ze neemt de trein en ontmoet daar 2 gays die naar parijs gaan. ze gaat mee met de 2 gays in plaats van dat se naar huis gaat naar haar moeder en beste vriendin.. n_n soiets ong.


    We can only learn to love by loving.