___
"I've got the scars from tomorrow and I wish you could see.."
Wanneer Gaia op het punt staat te herrijzen breekt de hel los op kamp Halfbloed.
Op het moment lijkt het dat de onderwereld zich heeft verruild met de aarde. Door een grote fout van Hades' kant heeft Kronos samen met zijn handlangers de mogelijkheid gekregen Cerberos tot slaap te krijgen. Alle doden uit het dodenrijk zouden terug kunnen komen.
Kronos zijn beste mensen kwamen terug en ook de beruchte Luke Castellan heeft zijn leven terug weten te krijgen, tot grote ergernis van zowel Kronos als de goden hun kant.
Beide kanten willen de zoon van Hermes direct doden, tot het orakel met een verrassende voorspelling komt waarbij ze geen keus hebben de jongen in leven te laten.
Ik zoek dus iemand voor dit verhaal, ik stel niet veel eisen. Toch zou ik graag een stukje van je schrijfstijl willen, je naam, leeftijd en gezien het een Percy Jackson fanfictie is: in wel boek je bent. :']
Grote lijnen staan hier boven al, maar er kan op afgeweken worden in gesprek. Uiteraard gaat de rest in overleg, dus ik heb nog niks definitief staan. Er kan gewoon overlegd worden via quizlet, maar ook Whattsapp is voor mij geen probleem.
“If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes