Morgenochtend kan ik mijn username opnieuw veranderen, wat ik graag met allebei de handen aan wil nemen.
Alright, dus als jullie mij zouden willen helpen om een keuze te maken: Graag. Momenteel ben ik namelijk enorm aan het twijfelen over mijn huidige username, Morticia, waardoor ik het toch wel tijd vind voor een andere. Het staat er wel bij, omdat ik het al best een tijdje heb gehad en er telkens op terug kom. Daarstraks ben ik even bezig geweest met enkele usernames op te zoeken welke ik nog zou willen hebben, maar het overgrote deel was natuurlijk al in beslag genomen door personen die al rond de twee jaar niet meer online zijn gekomen. Altijd fijn wanneer dat gebeurt.
Nu heb ik een paar van mijn eigen usernames uitgezocht, samen met nog één optie die ik op zich wel zou willen hebben. Er zullen vast en zeker mensen bij zijn die dan zeggen "Neem die dan en later een andere", wat van mijn part best mag. Alleen ik wil eveneens jullie werkelijke mening horen, over welke jullie het leukste zouden vinden. Duuuus. . . tell me - because I'm curious!
Tortura • (song van Shakira ; Spaans voor "Torture")
Morticia • (Lijkt me duidelijk: Morticia Addams)
Nikolaevna • (Grand Duchess Anastasia Nikolaevna of Russia)
Insomnia • (song van The Veronicas ; slapeloosheid)
[ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 23:24 ]
Quiet the mind, and the soul will speak.