• Wij adoreren:
    - Ashton's voeten, grote handen, arm spieren en sekshaar.
    - Michael's kleine handjes en vingertjes en gekleurd haar. ADAMSAPPEL. <3
    - Luke's benen, ogen, piercing, haar en al het andere aan Luke.
    - Calum's lippen, glinsterende ogen, benen, spieren, borstkas en neus. ZIJN HAAR.





    Mede doordat Sprayberry en Lichael te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!




    Members:

    Peetje Petronella houd van Luke // Rhae | Luke
    Gabbertje // Sprayberry // 17 | Lashton
    Mother of Michael's Hands Shippers // Lichael // 17 | Michael
    Eva // Tahereh // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Floor // Amphrobia | Luke
    Noa // Daggers | All
    Ruth // Gake // 21 | Ashton
    Jessica // MagicalDreamer | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Princess Irwin // Naharis | Ashton
    Miriam // Labonair // 15 | Ashton
    Aline Claire // Juanita | Ashton
    Mother of Ashton's Feet Shippers // Memoria // 15 | Calum
    Naomi // AshIrwin // 16 | Mashton
    Liesje // Hershel | Michael
    Kimmie // Winhood // 19 | Cashton
    Tessiebessie // Stonefield | Ashton
    Esmée // Lues // 15 | Luke
    Marlijn // Nyctophobia // 15 | Luke
    Simone // LoveHemmings | Luke
    Marie // Mikaelsons // 14 | Luke
    Kyle // BoterBabbelaar // 17 | All
    Demi // Denys
    Laura // Lucem
    Hade // CalmxSavedMe | All
    Nancy // Unforgettable // 13 | Lashton
    Lotta // Novoselic // 12 | All & Lashton
    Meike // Waetford // 17 | Ashton
    Marleen // Faiding // 14 | Calum




    Lichael schreef:
    Ik kreeg vanochtend dit mailtje en toen wilde ik huilen. Zeker bij dat dik gedrukte gedeelte. :c Waarom vind school het leuk om altijd iets met sport te doen? :///////////

    Dit bericht is door Trajectplanner automatisch doorgestuurd naar uw emailadres. Eventuele bijlages kunt u terug vinden in Trajectplanner.
    Hallo allemaal
    Maandag 8 september gaan we van start met het nieuwe schooljaar.
    We hopen dat jullie een hele fijne vakantie hebben gehad en dat je met veel energie en enthousiasme aan dit nieuwe schooljaar gaat beginnen.
    Voor maandag is er een introduktie programma om kennis met je nieuwe klasgenoten te maken
    Deze dag zal er ook een sportieve prestatie van je verwacht worden waarvoor je goede wandelschoenen aan moet hebben.
    Het programma zal tot 15.30 uur duren.
    Maandag om 9.15 op school lokaal 3.40. Maandag dus geen les volgens het rooster dat gaat dinsdag 9 sept pas in.
    Groet -naam lerares-


    Ik heb morgen ook iets met sport, maar ik heb geen zin en ik ben ontzettend gestrest, dus ik ga niet.


    'Darling, just hold on'

    Ik vind het juist ook fijn als ik een mailtje krijg dat er weer een nieuw hoofdstuk is, dan hoef ik niet elke keer te kijken of iemand eens een keer iets heeft geactiveerd.


    'Darling, just hold on'

    Sprayberry schreef:
    Oh, ik heb dat wel. Ik vind het juist fijn.


    Asdfghjkl. Nee, haha, die mailtjes komen in mijn spam mail en voor alles waar ik hier een mailtje voor wil, krijg ik in mijn pb. Voor de rest zie ik het wel bij de story zelf als er een nieuw hoofdstukje is. Ik lees namelijk altijd eerst het laatste deel van het vorige hoofdstukje erbij, tenzij diegene onwijs snel is met activeren, dan hoeft dat dus niet. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gake schreef:
    (...)

    Ik heb morgen ook iets met sport, maar ik heb geen zin en ik ben ontzettend gestrest, dus ik ga niet.


    Hoezo? Het is toch juist goed om te gaan, anders blijf je juist alleen maar meer tegen school aan hikken..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    GOD KNOWS I WANT TO BREAK FREEEEE.
    Sorry, het is aanstekelijk xd.


    Because I love him, do I need another reason?

    Lichael schreef:
    (...)

    Hoezo? Het is toch juist goed om te gaan, anders blijf je juist alleen maar meer tegen school aan hikken..


    Ik vind school ook niet het ergste, het is meer dat ik gewoon niet lekker in m'n vel zit, m'n maandelijkse periode heb en dat het iets met water is en we waarschijnlijk moeten gaan zwemmen of iets in die richting en daar heb ik gewoon geen zin in en de helft van mijn klas gaat ook niet. Ja, ik ben gewoon raar, ik weet het.


    'Darling, just hold on'

    Lichael schreef:
    Ik kreeg vanochtend dit mailtje en toen wilde ik huilen. Zeker bij dat dik gedrukte gedeelte. :c Waarom vind school het leuk om altijd iets met sport te doen? :///////////

    Dit bericht is door Trajectplanner automatisch doorgestuurd naar uw emailadres. Eventuele bijlages kunt u terug vinden in Trajectplanner.
    Hallo allemaal
    Maandag 8 september gaan we van start met het nieuwe schooljaar.
    We hopen dat jullie een hele fijne vakantie hebben gehad en dat je met veel energie en enthousiasme aan dit nieuwe schooljaar gaat beginnen.
    Voor maandag is er een introduktie programma om kennis met je nieuwe klasgenoten te maken
    Deze dag zal er ook een sportieve prestatie van je verwacht worden waarvoor je goede wandelschoenen aan moet hebben.
    Het programma zal tot 15.30 uur duren.
    Maandag om 9.15 op school lokaal 3.40. Maandag dus geen les volgens het rooster dat gaat dinsdag 9 sept pas in.
    Groet -naam lerares-


    school is stom en wilt ons sprofiet maken terwijl ik het liefste de hele dag lig te slapen.

    maar anyway het wordt vast leuk, probeer ervan te genieten


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    ik bedoelde sportief

    typos


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Gake schreef:
    (...)

    Ik vind school ook niet het ergste, het is meer dat ik gewoon niet lekker in m'n vel zit, m'n maandelijkse periode heb en dat het iets met water is en we waarschijnlijk moeten gaan zwemmen of iets in die richting en daar heb ik gewoon geen zin in en de helft van mijn klas gaat ook niet. Ja, ik ben gewoon raar, ik weet het.


    Nee, haha, dan snap ik je wel. Ik heb geluk dat ik er net vanaf ben en het dus niet ben op de eerste schooldag. God weet wat wij gaan doen. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga morgen dit doen. Woooh.


    "Family don’t end in blood”

    Faiding schreef:
    (...)

    school is stom en wilt ons sprofiet maken terwijl ik het liefste de hele dag lig te slapen.

    maar anyway het wordt vast leuk, probeer ervan te genieten


    Jij snapt mij. ^^
    En dat hoop ik maar, ugh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lues schreef:
    Ik ga morgen dit doen. Woooh.



    HAHAHAHAHAHAHAH AFOEIQJFIJLOWIRJGOQEIAJFLK.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lichael schreef:
    (...)

    Nee, haha, dan snap ik je wel. Ik heb geluk dat ik er net vanaf ben en het dus niet ben op de eerste schooldag. God weet wat wij gaan doen. :'D


    Het enige wat ze zeiden was dat ze het al vaker met andere klassen hadden gedaan en dat het iets met een boerderij/boerin had te maken. Zie je mij al die koeien melken, slootje springen en weet ik veel wat je allemaal niet doet op een boerderij, doen? Dacht het niet.


    'Darling, just hold on'

    Lues schreef:
    Ik ga morgen dit doen. Woooh.



    Omg, wadlopen lijkt me echt verschrikkelijk.


    'Darling, just hold on'

    Nog een pluspunt: Er zijn daar op dat strand geen kleedhokjes dus moeten we ons omkleden terwijl een paar anderen van die grote handdoeken om je heen houden als een soort 'hokje'. Oh mijn god.


    "Family don’t end in blood”