Welkom bij het Fantasy-Chattopic! In dit topic ontmoet je andere fans van The Hobbit, Lord of The Rings, Game of Thrones, Eragon, De Grijze Jager, Marvel, DC Comics en natuurlijk alle andere fantasyboeken/films/series. De bedoeling van dit topic is om plaatjes uit te wisselen van je favoriete karakters, andere fans te ontmoeten, filmpjes, quotes, etc. te sturen, maar vooral om veel lol met elkaar te hebben! Dit is een chattopic en is bedoeld om lekker met elkaar te chatten over onze fantastische helden en heldinnen. Gespam is toegestaan, zolang het maar over fantasy en alles daar omheen gaat.
Alle spoilers over het (waarschijnlijke) verloop van de verhalen
dienen tussen [ spoiler] [ /spoiler] gezet te worden.
Fans (+favoriet personage)
Aro_Volturi (Thorin, Kíli & Fíli and Thranduil)
Karenina (Thranduil)
Naharis (Megaloceros)
Celebrian(Bard)
Rumplestiltskin (Thorin)
Kauwgomjunky (Fili and Bofur)
ExpectoPatronum (Kili)
Barlliams (Smaug, Bilbo and Kili)
Arqueiro (Kili)
NymeriaDorne (Kíli, Tauriel and Radagast) Stories Your Betrayal • The Hobbit Ithil Snow comes after Fire Courage Mission Impossible So Far Away
Harry Potter
Aro_Volturi (Severus Snape and Draco Malfoy)
Karenina (Sirius Black)
Naharis (Pigwidgeon)
Celebrian (Remus Lupos)
Rumplestiltskin (Fred and George Weasley)
Kauwgomjunky (Bellatrix Lestrange, Severus Snape and Luna Lovegood)
ExpectoPatronum (James Potter)
DiNozzo (Harry Potter)
Arqueiro (Sirius Black)
NymeriaDorne (Hermione and Ronald)
DAWSONS (Neville Longbottom)
Karenina(Rumplestiltskin)
Rumplestiltskin (Hook)
Aro_Volturi (Rumplestiltskin) I haven't seen it yet but from what I saw on youtube...
Dagger_of_Loki schreef:
Ik wilde eerst zelfs niet meer verder kijken maar een paar dagen later dacht ik, waarom niet, ik kan hem best afkijken, en jahoor... HE'S ALIVE!
Ik zat echt de rest van de film te bedenken dat ik hier een megaboze post zou schrijven, maar aan de andere kant kon ik niet geloven dat hij écht dood was. Al had ik de hoop wel een beetje opgegeven. :')
Peredhel schreef:
Omg ik heb Thor: the dark world gekeken en ik was echt de halve film boos en in shock.
Maar de laatste seconden maakten alles weer goed. :')
Ja, dat moest ik even kwijt.
Ik hou van die film, haha. Ik had hem in het vliegtuig bekeken en daarna zag ik plots het Loki - is - echt - geweldig - Licht.
Toen pas? Ik zag ooit op tumblr. een gif en wilde meteen weten van welke film die kwam dus ik zoeken en verslaafd raken... (z'n bijnaam is iet voor niks life ruiner) dus door één plaatje terwijl ik niks over die films wist...... en toen ondekte ik dat er 3 waren dus had ik tot 5 uur 's nachts film gekeken (behalve laatste stukje van TDW want ik was boos...)
[ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 12:57 ]
If you only love me in my dreams, let me stay asleep forever.
Dagger_of_Loki schreef:
Toen pas? Ik zag ooit op tumblr. een gif en wilde meteen weten van welke film die kwam dus ik zoeken en verslaafd raken... (z'n bijnaam is iet voor niks life ruiner) dus door één plaatje terwijl ik niks over die films wist...... en toen ondekte ik dat er 3 waren dus had ik tot 5 uur 's nachts film gekeken (behalve laatste stukje van TDW want ik was boos...)
Toen pas, inderdaad. Waarom denk je dat ik pas zo laat begonnen ben aan een Loki fanfic? TA en T had ik al erg lang geleden gezien, haha.
Ik ben altijd wat meer voor Magneto geweest