• Lieke - Lichael - 8 maart | 17
    Miriam - Labonair - 5 maart | 15
    Gabriëla - Sprayberry - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nickelback - 22 januari | 16
    Marlijn - Nyctophobia - 24 december | 15
    Noek - Rhae - 27 juni | 15
    Marie - Mikaelsons - 3 juni | 14
    Aline - Juanita - 14 maart | 14
    Eva - Tahereh - 30 maart | 14
    Demi - Denys - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Julia - Naharis - 25 september | 13
    Crystal - Lashtons - 25 november | 12
    Marleen - Faiding - 24 september | 14




    Wij zijn leuk en gezellig. Always remember, Pedopaard houd van jullie. <3


    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 20:14 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MORGEN staat Aline hier op de stoep. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Labonair schreef:
    MORGEN staat Aline hier op de stoep. ^^


    Dat KLOPT. Mooi gebruik van hoofdletters, haha.
    : D

    Hoi! :D

    HOI.


    That is a perfect copy of reality.

    Hoi Deeeeemi. Hoe gaat het? :3

    Juanita schreef:
    (...)

    Dat KLOPT. Mooi gebruik van hoofdletters, haha.
    : D

    Dankje, jij ook. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik heb sterk de neiging om Zayn weer te tekenen omg because 1D feeeeels right now. <3 Maar Ashton en Holland zijn nog lang niet af oops.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Jaloersheid is echt het kutste gevoel ooit. Volgens mij word ik vervangen. (cat)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 22:24 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Geklaag.


    Dus, er is dus een nieuw meisje in de klas. Ze is op uitwisseling en blijft tot de kerstvakantie. Ze is volgens mij best aardig, maar ik heb nog geen fatsoenlijk gesprek met haar gehad. Ze is wel zo iemand die uitgaat/make-up/shoppen persoon, dus het eerste wat ze vroeg was of we vaak gingen shoppen. (krul)
    Wat is er dus; iedereen bied zich aan om haar rond te leiden. Ze zegt tegen iedereen oké, maar natuurlijk is het E die haar gaat rondleiden. Resultaat is dat hij haar dus allemaal dingen laat zien en veel met haar omgaat. Hij gaat met haar weg om iets te laten zien als ik ook in de groep zit en ja.
    Iedereen heeft het dus over hen en ze vragen allemaal wat ik er van vind. Ik zeg dan altijd dat hij mag doen wat hij wil en dat hij echt wel bevriend mag zijn met een meisje. Het steekt zachtjes, maar ik heb ook vrienden waar ik mee op ga.
    We zouden gisteren dus alleen met zijl tweeën iets gaan doen in de middagpauze, maar hij is me vergeten. Omdat hij het nieuwe meisje iets moest laten zien. Heuj.
    Ik voel mij hierdoor gewook zwaar kut en ik heb het gevoel dat ik vervangen word. Ik weet dat ik egoïstisch bezig ben, maar ik denk er steeds meer over na om het uit te maken. Ik kan zo een aantal dingen opnoemen waarom, maar ik kan et gewoon niet. Ik denk dat ik nog steeds van hem 'houd'. Ik weet op dit moment niet eens of ik hem ooit echt leuk heb gevonden, of dat ik het mijzelf verplicht heb laten voelen. Messed up Anieki hier. Ik ben gewoon zo fucking jaloers en ik haat het.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Geklaag.

    Dus, er is dus een nieuw meisje in de klas. Ze is op uitwisseling en blijft tot de kerstvakantie. Ze is volgens mij best aardig, maar ik heb nog geen fatsoenlijk gesprek met haar gehad. Ze is wel zo iemand die uitgaat/make-up/shoppen persoon, dus het eerste wat ze vroeg was of we vaak gingen shoppen. (krul)
    Wat is er dus; iedereen bied zich aan om haar rond te leiden. Ze zegt tegen iedereen oké, maar natuurlijk is het E die haar gaat rondleiden. Resultaat is dat hij haar dus allemaal dingen laat zien en veel met haar omgaat. Hij gaat met haar weg om iets te laten zien als ik ook in de groep zit en ja.
    Iedereen heeft het dus over hen en ze vragen allemaal wat ik er van vind. Ik zeg dan altijd dat hij mag doen wat hij wil en dat hij echt wel bevriend mag zijn met een meisje. Het steekt zachtjes, maar ik heb ook vrienden waar ik mee op ga.
    We zouden gisteren dus alleen met zijl tweeën iets gaan doen in de middagpauze, maar hij is me vergeten. Omdat hij het nieuwe meisje iets moest laten zien. Heuj.
    Ik voel mij hierdoor gewook zwaar kut en ik heb het gevoel dat ik vervangen word. Ik weet dat ik egoïstisch bezig ben, maar ik denk er steeds meer over na om het uit te maken. Ik kan zo een aantal dingen opnoemen waarom, maar ik kan et gewoon niet. Ik denk dat ik nog steeds van hem 'houd'. Ik weet op dit moment niet eens of ik hem ooit echt leuk heb gevonden, of dat ik het mijzelf verplicht heb laten voelen. Messed up Anieki hier. Ik ben gewoon zo fucking jaloers en ik haat het.


    Als je jaloers bent heb je wel enigszins wat van gevoelens voor hem. Verder is het inderdaad erg vervelend van dat meisje en E. En het is niet chique van hem dat hij je heeft laten zitten en al zeker niet voor haar. Nou is het een kwestie van vertrouwen, wat je hem dus zoals je doet/probeert ook moet geven, maar jaloezie hoort nou eenmaal in een relatie en zou deze er niet zijn is dat juist een slecht teken. Als hij zo doorgaat enkel kun je er wel wat van zeggen, snijd het eerst luchtig aan met een grapje over dat hij tegenwoordig wel heel veel met haar om lijkt te gaan of wat dan ook. Helpt dit niet zeg dan dat je het niet leuk vind dat hij jou laat zitten voor haar en dat je -je er onzeker om voelt.


    Reality's overrated.

    Naahw, Aniek. Dat is best wel flauw. Het kan zijn dat hij het als jongen zijnde vergeten is, maar hetis niet hoe het hoort :c Je hebt wel, zoals Noek zei, waarschijnlijk gevoelens voor hem, anders zou er geen jaloezie in het spel zijn. Hoe heftig die gevoelens zijn, idk, want je weet het zelf ook niet. Spreek hem er anders eens op aan?<3

    Nawh Aniekie. :c Dat is echt heel kut. Als je wilt praten kun je me altijd pb'en. <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    HOI IK BEN ALINE EN IK TYP OP MIRIAMS PROFIEL. NEE, DAT KLOPT NIET. IK TYP VIA MIRIAMS PROFIEL. Yay c: Capslock uit :3 :3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Sprayberry went Milbourne.


    Danmarks Dynamite.

    Labonair schreef:
    Nawh Aniekie. :c Dat is echt heel kut. Als je wilt praten kun je me altijd pb'en. <3


    Reality's overrated.