• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Minnaloushe • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Brownstone • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • Appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Labonair • Miriam • Ice Thea • 15 •
    Debbaut • Jarne • politie-inspecteur • 15 •
    Tahereh • Eva • Amaretto • 14 •



    Song of the night: Guns 'N Roses > Paradise City

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 16:39 ]


    Your make-up is terrible

    Aldea schreef:
    (...)

    Kittens are awesome (cat)
    (kitty)


    Die kat toch niet.

    @Lotta, sorry not sorry xp


    16 - 09 - '17

    (cat)


    Your make-up is terrible

    Heb je de verjaardagen toch maar uit de beginpost gelaten, Nikki?

    Ja, hoor, die huiduitslag kan er ook nog wel bij.. Alsof ik nog niet genoeg aandoeningen heb voor een zeventien jarige..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Barlliams schreef:
    Heb je de verjaardagen toch maar uit de beginpost gelaten, Nikki?

    Ja, hoor, die huiduitslag kan er ook nog wel bij.. Alsof ik nog niet genoeg aandoeningen heb voor een zeventien jarige..


    Yeah, het stond zo vreemd...

    Heb je ook al zoveel last van dingen, alsof je bejaard bent?


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Yeah, het stond zo vreemd...

    Heb je ook al zoveel last van dingen, alsof je bejaard bent?

    Oh god, ik ben dertien en heb al diabetes, heb volgens dit filmpje het gehoor van een veertigjarige (ja, die dingen zijn niet erg betrouwbaar, maar toch), heb rugpijn, constante vermoeidheid, hoofdpijn en misselijkheid, psychologische shit, een vreselijk slecht geheugen, totaal geen conditie, last van mijn knie, enzovoort, enzovoort. Ik schaam me er soms echt voor. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Brownstone schreef:
    Gail en Sylvie, ik verwar jullie nu de hele tijd met elkaar door jullie profile pic, it isn't fair. (cat)

    Sorry, not sorry at all! :Y)


    -

    @Lotta Samen hebben we last van álles.
    Ik heb chronische buikpijn sinds ik een baby was, een hyperkyfose (bolle bovenrug, holle onderrug), een allergie voor noten plus pinda's en één been dat langer is dan de ander.
    Tot mijn achtste had ik een hartafwijking waarbij mijn aorta uit twee delen bestond in plaats van drie en mijn hoofd was scheef bij m'n geboorte. Ook was ik in een stuitligging geboren waarbij m'n kont eerst kwam en vervolgens met mijn arm naast mijn hoofd en mijn benen tegelijk. Hoe mijn moeder dat heeft overleefd, heb ik geen idee van.
    Dus bij mij was het ergste bij de geboorte gekomen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oh shit, we zijn wel een stel bejaarden dan, haha.

    Ikzelf ben slechthorend, op meerdere manieren. Sommige erfelijk, andere niet. Ik heb een depressie en angstaanvallen, aanleg voor eetstoornissen, problemen met mijn bindweefsel, waardoor ik niet veel kan doen met mijn handen en niet lang kan staan/lopen zonder enorm veel pijn te krijgen. Mijn heupen hebben vaak de neiging om uit de kom te schieten, al weet de dokter niet waarom. Ik zie áltijd sterretjes, weet de dokter ook niet waarom. Ik heb extreem gevoelige ogen en een vissenschubhuid, wat ook al erfelijk is, hoewel ik het lang niet zo erg heb gelukkig. Ook is de huid in mijn gezicht heel vreemd.


    Your make-up is terrible

    Ik krijg bij het minste of geringste spierpijn. Ik heb het vaak benauwd. Ik kan snel overprikkeld raken en ik heb een depressie. De huid op mijn armen is erg droog, ik kan er ook bijna niets tegen doen - bodylotion helpt niet. Ik heb het altijd koud, krijg snel kippenvel. Ik kan niet stilzitten, maar ook niet te lang dingen doen, want ik ben gewoon snel uitgeput. Ik heb soms last van ongecontroleerde spiertrillingen bij mijn ogen. Mijn handen trillen vaak en ik heb het prikkelbaar darmsyndroom.


    26 - 02 - '16

    Samen hebben we echt alle mogelijke kwalen die er maar kunnen zijn...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Barlliams schreef:
    Samen hebben we echt alle mogelijke kwalen die er maar kunnen zijn...


    Haha, inderdaad D:


    26 - 02 - '16

    Oh, dit is echt geweldig.


    Your make-up is terrible

    Laat ik ook een duid in het zakje doen:
    Ik heb NLD, een motorische stoornis.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Laat ik ook een duid in het zakje doen:
    Ik heb NLD, een motorische stoornis.


    Ergens vind ik het best wel maf. Ik ken 3 mensen met NLD en jij bent de enigste waarmee ik kan opschieten. Maar waarschijnlijk is dat ook omdat ik met jou alleen over het internet spreek haha.



    Ik heb... weetikveel. Als ik me teveel inspan zie ik sterretjes en val ik flauw. Ik schijn diabetes 2 te hebben maar de huisarts en kinderarts zeggen er beiden iets anders over. En volgens mijn ouders en huisarts ben ik matig depressief.
    Geen idee wat ik nog meer heb qua ziektes enzo eigenlijk..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben allang blij dat ik niet dood ga aan m'n aandoeningen.
    Maar alsnog ben ik er niet blij mee.
    Een keer moesten mijn moeder en ik zelfs huilen bij een afspraak van de kinderpsycholoog, omdat het geen prettig idee is dat je kind met pijn moet leren leven en al helemaal voor je kind de twintig heeft gepasseerd.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."