• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Minnaloushe • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Brownstone • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • Appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Labonair • Miriam • Ice Thea • 15 •
    Debbaut • Jarne • politie-inspecteur • 15 •
    Tahereh • Eva • Amaretto • 14 •



    Song of the night: Guns 'N Roses > Paradise City

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 16:39 ]


    Your make-up is terrible

    Escapism schreef:
    (...)

    In Nederland zag ik laatst een reclame voor kinderen die gepest worden die zich aan kunnen melden om geholpen te worden. Dus er komt in Nederland weer zo'n zelfde soort programma denk ik wel.
    Is er niet zoiets in België? En ik heb geen idee of je zelf zoiets doen kunt. Zul je denk ik veel geld voor nodig hebben. Voor goede apparatuur enzo. Weetikveel...


    Op zich hoeft het niet met camera's en een programma op tv, maar gewoon om die kinderen te kunnen helpen.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Op zich hoeft het niet met camera's en een programma op tv, maar gewoon om die kinderen te kunnen helpen.


    Ga ''Stop het Pesten'' gesprekken houden op scholen? Solliciteer bij ''Over de Streep'' en doe zo mee om het pesten te stoppen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Ga ''Stop het Pesten'' gesprekken houden op scholen? Solliciteer bij ''Over de Streep'' en doe zo mee om het pesten te stoppen?


    Over de streep? Nooit van gehoord.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Over de streep? Nooit van gehoord.


    Waaaat? Nog nooit? D: Jeetje, ga het opzoeken op youtube of zoiets! Is een enorm goed programma! :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Waaaat? Nog nooit? D: Jeetje, ga het opzoeken op youtube of zoiets! Is een enorm goed programma! :p


    Nou sorry hoor, don't shoot me Ö


    16 - 09 - '17

    Mijn quiz staat in de top, woop


    16 - 09 - '17

    Geen wonder dat ik dat niet ken, Yolanda, het is van Nederland. Hoezo daarvoor solliciteren, dat is gewoon in een ander land xp


    16 - 09 - '17

    Alohaaaa

    Hello banana


    16 - 09 - '17

    @Sweetheart
    Nou en. Het is bekend en ze doen het ook in Amerika, daar komt het idee vandaan als ik mij niet vergis.
    En je kunt heus wel in Nederland solliciteren ondanks dat je in België woont. Of schrijf ze een email dat je wenst dat ze ook naar België komen. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    @Sweetheart
    Nou en. Het is bekend en ze doen het ook in Amerika, daar komt het idee vandaan als ik mij niet vergis.
    En je kunt heus wel in Nederland solliciteren ondanks dat je in België woont. Of schrijf ze een email dat je wenst dat ze ook naar België komen. C:


    Zelfs nooit de Amerikaanse versie gezien.
    Hoezo moet ik die mensen helpen dan vanuit hier? Maar ze doen een game ding, ik vind dat ding zoals Project P gewoon iets beter omdat die specifiek gepeste kinderen gaan helpen.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Zelfs nooit de Amerikaanse versie gezien.
    Hoezo moet ik die mensen helpen dan vanuit hier? Maar ze doen een game ding, ik vind dat ding zoals Project P gewoon iets beter omdat die specifiek gepeste kinderen gaan helpen.


    Dat game geval is om de mensen bewust te laten zijn van dat ze niet de enigsten zijn met problemen en respect moeten hebben voor een ander.
    En het Project P is ook een goed iets inderdaad. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Dat game geval is om de mensen bewust te laten zijn van dat ze niet de enigsten zijn met problemen en respect moeten hebben voor een ander.
    En het Project P is ook een goed iets inderdaad. (:


    Het pesten is erover aan het gaan en in dat programma heb ik gezien hoe heftig het eraan toe gaat. Het is jammer dat kinderen zo toegetakeld kunnen worden en dit programma heeft me gewoon gegrepen en even geroepen dat ik ook zoiets wil doen om gepeste kinderen te helpen. Nu moet ik serieus alleen nog even uitvinden hoe en wat, maar ik wil dat serieus echt wel doen!


    16 - 09 - '17

    Wooh, drie quizzen van mij in de top.


    16 - 09 - '17

    Gaaf! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •