• Duss...

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 0:39 ]

    O. Serieus. Waar mensen allemaal wel geen topic over kunnen maken! Langzamerhand begint het me een beetje te vervelen hoor. Je hebt 's nachts honger... Dus? Dat heb ik ook wel eens. Dan moet je 's avonds wat meer eten ofzo.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb ook altijd 's nachts honger D:


    May StarClan light your path.

    Stapper schreef:
    O. Serieus. Waar mensen allemaal wel geen topic over kunnen maken! Langzamerhand begint het me een beetje te vervelen hoor. Je hebt 's nachts honger... Dus? Dat heb ik ook wel eens. Dan moet je 's avonds wat meer eten ofzo.


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Flub.
    Wat is dit voor topic? Als de bedoeling is dat je gewooon moet zeggen wat in je opkomt: Flub.
    En als je 's nachts honger hebt, is het misschien een idee om te gaan eten! (geniale tip toch?) Topics erover starten vult geen magen, denk ik. O.O
    Flub. Flub. Flubberdeflub.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb echt geen last van 's nachts honger hebben. Ik heb alleen heel erg dorst 's nachts, maar dat probleem is opgelost door een 1,5 literfles water naast mn bed te zetten :') die raakt ook echt helemaal leeg in een nacht.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    -> Leeg topic, slotje


    I am an idiot, I move.