Liam James Payne.
Elena lacht, iets wat mijn oren graag horen - dat rijmt, ben ik niet geniaal? Ze doet een kleine stap naar achteren en ze zoekt snel naar verwondingen, wat me mijn ogen doet rollen, want kom op zeg, ik kan echt wel voor mezelf zorgen hoor. Toch heeft het ook wel iets liefs, haar eeuwige overbezorgheid - en ik weet ook dondersgoed dat ik die trek met haar deel. Maar ik kan het niet laten om er een grapje over te maken. "Goedgekeurd?"
Als ze me vraagt over de familie's en mijn volgende stap knik ik bedachtzaam. "Natuurlijk, de bom is nu echt ontploft. Waarom blijf je vannacht niet bij mij," ik sla mijn arm om haar heen, trek haar naar me toe en druk een kus op haar wang, "dan praten we even bij en vertel ik je over het plan. Goed?" Ik neem weer afstand en knipoog naar haar. "Maar nu moet ik even iets regelen." Mijn toon is nog steeds laag, Tommo mag me niet horen, toch gaat het volume nu op een hoorbaar volume omhoog. "Even hot stuff begroeten."
Tomlinson stond te staren, ik zie het wel, dus maak ik bij hem zo'n beetje de zelfde opmerking als bij Elena. Alleen niet op een grappende toon, nee, anders. "Beviel het je?" Ik kom naar hem toe en pluk de sigaret uit zijn vingers, om deze tussen mijn vingers te houden, maar wel uit zijn bereik. "We moeten je niet ziek hebben, dat zou zonde zijn." Ik neem een trekje en blaas de wolk uit, ik mag dan geen roker zijn, maar ik heb het echt wel meer dan eens geprobeerd. Mijn andere vinger glijd vanaf zijn wang naar zijn hals en dan ben ik weer uit zijn bereik. "Nee, nee, daar mag niks mee gebeuren." Mijn grijns krult zich weer om en hoewel ik het misschien iets buiten het plan valt kan ik de volgende woorden niet laten. "Wat zou er gebeuren als je te ziek was om je lul overeind te krijgen? Je zal helemaal alleen zijn. Al is het vast niet veel soeps, het brengt je toch die páár hoerenwippen. Geen zorgen, schat. Mocht die dag komen, zal ik nog aan je bed zitten." Daarna begin ik weg te lopen. "Jammer dat ik moet gaan, het was erg gezellig." En daarmee neem ik de sigaret tussen mijn lippen, grijp Elena aan haar pols en sleur haar met een triomfantelijke blik om mijn lippen mee. Ik kan niet wachten haar het plan te vertellen, dus neem ik een paar stevige stappen en zorg gewoon dat ze meekomt, de half opgebrande sigaret bied ik haar natuurlijk even netjes aan - gelant als ik ben.
[ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 17:29 ]
Reality's overrated.