• Hey,

    Ik zit met een idee, en ik zou graag jullie mening willen. Het zit namelijk zo; Een vriendin van me en ik zijn ons al maanden aan het ergeren over dat hele 'zwarte piet' gebeuren. Wij zijn van mening dat ze zich moeten aanpassen als ze hier komen wonen. Zo niet, dan gaan ze maar terug. Het is onze traditie, en daar hoort iemand van de VN die er geen verstand van heeft, zich niet mee te bemoeien. Er zijn weet ik hoeveel oorlogen nu in de wereld, en zij maken zich druk over ONZE zwarte Piet? Anyway, wij hadden het idee om rond de Sinterklaas tijd, als zwarte Piet door onze stad te gaan lopen. Als een soort 'Protest Piet' zeg maar. Dus mijn vraag is nu, is dit eigenlijk wel een goed idee? Of zouden wij misschien hierdoor opgepakt kunnen worden, omdat ZP verboden is? En wat is jullie mening? Zouden jullie dit ook doen?

    x OhMyNarry


    Cute as a button, every single one of you !

    Leuk idee, weet alleeen niet of ik het durf :$


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Ik zou het gewoon doen, ze kunnen je niet zomaar oppakken aangezien je helemaal niks verkeerd doet, denk ik dan.


    16 - 09 - '17

    Lol, zwarte piet is niet verboden en het is onzin dat ze je zouden oppakken aangezien het niet verboden is


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik wil best meedoen!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dat vind ik nou een leuk idee.

    En nee, ze kunnen je niet oppakken. En als ze dat doen, dan kun je een klacht indienen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik denk niet dat ze je kunnen oppakken, zoals de anderen zeggen.
    Maar ze zoudne toch iets aangepast kunnen worden Het idee is van het roet van de schoorstenen, en als het meer daarop zou lijken.. zoals zwarte vegen. Maar dat is mijn mening.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    gwilwileth schreef:
    Ik denk niet dat ze je kunnen oppakken, zoals de anderen zeggen.
    Maar ze zoudne toch iets aangepast kunnen worden Het idee is van het roet van de schoorstenen, en als het meer daarop zou lijken.. zoals zwarte vegen. Maar dat is mijn mening.


    Yup, en zonder de rode lippen. Kroeshaar en oorringen liever niet maar meh, dat gaat nog.

    Maarja, Nederlanders zijn gelukkig absoluutniet racistisch met hun karikaturale negers schoorsteenvegers in dienst van een witte man in een jurk. Gelukkig ben ik ook een halve Surinamer :Y)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 23:00 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Yup, en zonder de rode lippen. Kroeshaar en oorringen liever niet maar meh, dat gaat nog.

    Maarja, Nederlanders zijn gelukkig absoluutniet racistisch met hun karikaturale negers schoorsteenvegers in dienst van een witte man in een jurk. Gelukkig ben ik ook een halve Surinamer :Y)

    Ja, dat mag er ook wel af van mij, zolang er nog maa riets van een piet is. (:
    Helaas ontkom je er niet aan.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb echt genoeg van die zwarte pieten discussies. Moest er zelfs een betoog over schrijven, bah. Mij maakt het allemaal niks uit.


    I still think of the guitar bible.

    Ik zeg: Doen.
    Ik vind het nog altijd zo'n grote onzin, dat het geen "Zwarte Piet" mag zijn. Het is al járen zo. Jaren! - Maargoed. Ik zal niet weer in discussie gaan. Als ik jou was, zou ik lekker als Zwarte Piet de stad in lopen! Absoluut. Ik ga ook als Zwarte Piet lopen op de kinderboerderij waar ik werk. Als mensen er boos om worden, draaien ze zich maar om en kijken de andere kant op, toch? Nederland is "een vrij land", dus je mag zelf weten hoe je erbij loopt. Oók als je er als Zwarte Piet bij wilt lopen! :] Hartstikke leuk idee! Toppie!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Protest Piet geweldig bedacht. Ik blijf het gewoon gezeik en mijn mening is als ik naar een land ga wonen dan hoor je mij ook niet zeueren. Oprotten of je mond houden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan