• Heey ik heb even hulp nodig.

    Mijn oma moet momenteel alles hebben wat iedereen heeft, de raarste dingen haalt ze in haar hoofd. Daarbij loopt ze mn moeder op te jagen. Mama heeft een ellende gehad met darmen en zit aan een dieet. Ze is veel afgevallen maar als oma er is dan is het steeds. Jij zorgt ook niet voor jezelf eet eens wat meer". Ze zijn nu bezig te zorgen dat oma niet binnen nu en een jaar al het geld kan opmaken en mama is er echt klaar mee.

    Ik ben blij dat het beter ging met mama maar ze gaat er echt onderdoor. Dat snap ik wel maar ik wil met mama gewoon dat ze even nergens aan moet denken en even kan ontspannen.

    Nu is het dat ik door de weeks shool en stage heb en op zaterdag tot vier op scouting ben.

    Nu zoek ik iets kleins wat niet duur is of niks kost om haar blij te maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb bij de Big Bazar een lijst gekocht met 'voor de allerliefste' erop, waar je dan een naam en zo kan invullen. Het was goedkoop en mijn moeder was er heel blij mee.


    Your make-up is terrible

    Mijn moeder wordt altijd heel blij van bloemen, knuffels en zelfgebakken cakes enzo.


    -

    Ring schreef:
    Mijn moeder wordt altijd heel blij van bloemen, knuffels en zelfgebakken cakes enzo.
    mn moeder mag veel niet. Suiker melk enz


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een fotolijstje met foto's van je familie/gezin erin? Bij de action zijn wel leuke en goedkope fotolijstjes te koop. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lijst een leuke foto van jullie in?
    (Desnoods op Canvas of op een mok laten bedrukken -dit kan heel goedkoop)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Lijst een leuke foto van jullie in?
    (Desnoods op Canvas of op een mok laten bedrukken -dit kan heel goedkoop)


    Idd. Op de site van de Kruitvat bijvoorbeeld :3
    Heb ik ook al eens aan iemand cadeau gedaan.


    26 - 02 - '16

    In plaats van haar iets te kopen kan je ook eens een lekker ontbijtje klaar maken om haar te verassen.
    En dan bedoel ik het over-the-top ontbijtje dat je op hotel ofso krijgt^^
    Lekkere eitjes, spek, gesneden fruit, lekkere broodjes enzo.
    Ik denk dat zo'n gebaar meer waard is dan een goedkoop prulletje.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diaval schreef:
    In plaats van haar iets te kopen kan je ook eens een lekker ontbijtje klaar maken om haar te verassen.
    En dan bedoel ik het over-the-top ontbijtje dat je op hotel ofso krijgt^^
    Lekkere eitjes, spek, gesneden fruit, lekkere broodjes enzo.
    Ik denk dat zo'n gebaar meer waard is dan een goedkoop prulletje.
    Dat zal dus nket kunnen. MIjn moeder zit aan een heel streng dieet en ontbijt dus alleen met een appel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan