George Weasley
‘Alsjeblieft, ik smeek je. Kan…. Niet..’
Verbaasd keek ik op toen ik de paar stemmem herkende als die van Draco en voordqt ik op kon staan om te zien wat er aan de hand was buten was Campbell me voor en trok de gordijnen open.
'George..' hoorde ik hem mompelen.
'..wat is er?' Vroeg ik maar voordat ik ook zelf oo kon staan stormde Campbell met behulp van alahamora de kamer uit.
'Campbell?' Riep ik hem verward achterna. Ook ik stond op en liep naar de raam toe en even bleef ik verbaasd stil staan toen ik een blond harigr jogen in het sneeuw zag liggen die ik herkend als Draco.
'Draco?' Monpelde ik dan (Ralfie, Freddie? Gingin!). Ikzelf liep ook de trap af en keekverward rkrond alleen mam stond in de keuken en staarde naar buiten.
'George, waarom is iedereen buiten?' Vroeg ze. Met een scheingeilige glinlach liep ik langzaam de deur uit zonder een abtwoord de geven en liep ik richtin Draco toe voor wie ik even knielde.
'Psst, Malfoy..' fluisterde ik en porde in zijn zij. Ik zucht even.
'..Draco?'
Even schudde ik met mijn hoofd en wilde hem otillen maar mam die keihard "GINNY!' Riep zorgde ervoor dat ik xelf ook opsprong en naar achteren keek. Mam beende naar iets wat voor me was en geschrokken keek ik voor me uit. Ginny verdween in een soort meer en Campbell sprong er achter aan.
'CAMPBELL, GINNY!!' Riep ik spontaan. Ik rende naarde meer toe en boog me geschrokken over het meer. Ik kon ze nergens zien.
'Camp?' Murmelde ik en evenhad ik de neiging om ook erin te springen maar hij kwam al boven water samen met Ginny.
'Campbell!' Riep ik geschrokken en trok hem naar me toe om hem te kunnen omhelzen.
'Wat heb je gedaan?! Ik bedoel, oh merlin; je he t haar gered.. oh merlin!'
Ik deed mijn jas uit en gooide die over Campbell heen en gooide mezelf naar Vinny toe.
'Ginny?'
Ik voelde even aan haar pols en tot mijn grote opluchting voelde ik haar hartslag.
'Ogh mijn meisje..' hoorde ik olotseling en keek achteram waar een huilende moeder stond die Ginny van me weg trok. Ik schudde even met mijn hoofd en haalde ook mijn dikke trui van me af om die over Ginny heen te gooien die voor haar meer leek als een geote deken. Ha, maakt me niets uit als ik nu dood vries alhoewel ik meteen begon met klappertanden.
'O-oh Ginny, oh waarom deed je dit?!' Ze knuffelde haar alhowel ik niet widt of ze dat hoorde of niet.
'George, breng haar alsjeblieft naar binnen,'
Ik knikte en kiep naar Ginny toe waarna ik haar op tilde en keek nog even toe hoe mam Campbell even aanstaarde voordat ze weer.begon met huilen.
'Oh- oh Campbell!' Riep ze emotioneel en gaf hem een dikke moederlijke knuffel wat me verbijsterd liet glinlachen.
'Oh Campbell, je hebt haar gered, I-ik ben zo dankbaar- je hebt mijn Ginny geholpen..'
Ik grijnsde even en nog met Ginny in mijn armen en keek haar nogr even aan.
Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••