• Zoals jullie wel of niet weten, ben ik een fervente kajakker. Anderhalve maand geleden deed ik met mijn club mee aan de jaarlijkse trektocht doorheen West Vlaanderen (200km). Onze tocht van 5 dagen ging doorkruiste heel West Vlaanderen en zelfs Oost Vlaanderen. Alleen in Oost Vlaanderen, namelijk Gent, is het ons overkomen dat van onze club materiaal gestolen was 's nachts. Midden juli werd er een clubboot en een persoonlijke (dure) peddel gestolen.

    Ik had na de trektocht alles meteen op facebook gezet en zoveel mogelijk bevriende clubs het opgestuurd. Man, wat kregen we veel positieve reacties dat mensen mee een oogje in het zeil gingen houden. Dat vond ik zo ontroerend! Dat bericht is supervaak bekeken en veel gedeeld.

    Nu kregen we net reactie op de Facebookpagina dat een sportpark in de buurt van de locatie waar de boot en peddel gestolen zijn de kajak heeft gevonden. Van de peddel hebben we nog niets gehoord, maar dat we 1 ding van de 2 al terug hebben, is al positief en dat brengt hoop dat een clubgenote haar peddel misschien ooit boven water komt.

    Dat net nu de kajak teruggevonden is, is best ideaal. Morgen gaan we op toertocht in Gent. Dan gaan we 's avonds met een fakkel op onze kajak in de binnenstad van Gent varen. Dan kunnen we de boot meteen meenemen.

    Dus momenteel ben ik echt blij Dit vind ik positief nieuws!

    En hoe is jullie avond? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat is leuk nieuws om te horen! Veel plezier morgen (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dat is geweldig en leuk nieuws!

    Mijn avond gaat wel goed,vandaag weer rijles gehad boek steeds weer voorruitgang en ben niet ziek meer haha.

    Ah, fijn om te horen dan!
    En een oogje in het zeil houden, haha. Vond 'm wel grappig, weet niet of het grappig bedoeld was.. Toch leuk (:

    Andria schreef:
    Ah, fijn om te horen dan!
    En een oogje in het zeil houden, haha. Vond 'm wel grappig, weet niet of het grappig bedoeld was.. Toch leuk (:


    wat was dit ookalweer

    Ah! Heerlijk nieuws toch! Helemaal super! ;D
    Hopelijk vinden ze dan die peddel ook weer terug, dan is het echt geweldig.
    Heel veel plezier morgen! ;]

    Mijn avond is wel oké, niet echt bijzonder. ;d [tekenen & dingen voorbereiden voor het Vikingweekend morgen.]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.