• Hallo mensen : P Ik ga morgen een longboard kopen ( mits het weer meevalt >. > ) en daar heb ik super zin in : D en vroeg me af zijn er nog meer mensen hier met een longboard of die longboarden? ^^ En wat voor longboard jullie hebben en wat jullie ervan vinden? ^^

    Ik heb vandaag mijn longboard gehaald en ben er superblij mee het rijdt echt lekker ^^ Dit is een plaatje ervan dat ik van het internet heb.

    http://www.tactics.com/a/69l0/9/gold-coast-matrix-38-drop-thru-complete-longboard-black-trucks-white.jpg

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 20:46 ]


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Amaimon schreef:
    (...)

    Awesome ik vind stabiliteit wel fijn en mij was gezegd dat je dan het beste een droptrough kan nemen : P Haha hoeft toch ook niet? ^^ en kun je een stoeprandje op springen met die pintail? ^^

    Het kan wel, maar met een pintail gaat het niet zo gemakkelijk.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 13:19 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ah oke ik dacht juist dat je met een pintail dat wat makkelijker kon op een stoeprandje etc.


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Valt wel mee c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Vinception schreef:
    (...)


    Volgens mij hebben due goedkope Bart Smit/Blokker boarden standaard een afwijking naar rechts, die van mij heeft dat ook xD


    Dat kan best kloppen want die van mij had dat ook xD
    Ik wou vroeger altijd echt graag kunnen skateboarden maar helaas ben ik er echt slecht in. Waveboarden lukt me wel en dat heb ik een tijdje heel veel gedaan en eigenlijk wil ik nog steeds een keer een goed skate- of longboard. Maar ik weet dat ik er niks mee ga doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb wel longboard wielen voor onder mijn skateboard naast mijn normale (52mm) als ik zin heb om er mee rond te rijden.
    Ga je een custom of een al in elkaar gezet longboard nemen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Haha lol serieus hoe meer ik dat lees hoe meer ik er verbaasd van ben dus mensen blokker / bart smit skateboards wijken nu dus officieel af naar rechts XD

    Eentje die al in elkaar is gezet ik heb het vandaag gehaald ^^


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.