• Hallo mensen : P Ik ga morgen een longboard kopen ( mits het weer meevalt >. > ) en daar heb ik super zin in : D en vroeg me af zijn er nog meer mensen hier met een longboard of die longboarden? ^^ En wat voor longboard jullie hebben en wat jullie ervan vinden? ^^

    Ik heb vandaag mijn longboard gehaald en ben er superblij mee het rijdt echt lekker ^^ Dit is een plaatje ervan dat ik van het internet heb.

    http://www.tactics.com/a/69l0/9/gold-coast-matrix-38-drop-thru-complete-longboard-black-trucks-white.jpg

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 20:46 ]


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Ik heb nog geen longboard, maar damn, wat zou ik er graag een willen.
    Vooral omdat er hier in de buurt toch geen skatebanen zijn waar ik per skateboard naar toe kan, en ik dus af en toe maar wat heen en weer rijd. En aangezien ik een skateboard van de Blokker heb, gaat dat ook niet helemaal fijn. Maar ik ben dus aan het sparen voor een longboard.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik denk dat het niet zo goed is ik op een longboard ga staan, tenzij mensen ongelukken willen.

    Vinception schreef:
    Ik heb nog geen longboard, maar damn, wat zou ik er graag een willen.
    Vooral omdat er hier in de buurt toch geen skatebanen zijn waar ik per skateboard naar toe kan, en ik dus af en toe maar wat heen en weer rijd. En aangezien ik een skateboard van de Blokker heb, gaat dat ook niet helemaal fijn. Maar ik ben dus aan het sparen voor een longboard.


    Jammer dat die er niet zijn :/ maar lekker op en neer rijden is ook fijn toch? het zijn prima boards om mee te begonnen de mijne was van de bart smit maar het niet het fijnste nee. Hopelijk lukt het sparen, weet je ook al wat voor longboard je wilt?


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Ik wil er heel graag een. Maar ik ben bang dat ik er weinig mee ga doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    Ik wil er heel graag een. Maar ik ben bang dat ik er weinig mee ga doen.


    Dat zou zonde zijn maar je kan jezelf voornemen om er elke week een paar keer mee te gaan skaten?


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Amaimon schreef:
    (...)

    Dat zou zonde zijn maar je kan jezelf voornemen om er elke week een paar keer mee te gaan skaten?


    Dat klopt. Het punt is alleen dat maar een avond per week thuis ben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb al een tijdje een Arbor Timeless waar ik heel tevreden mee ben ^-^.
    Awesome dat je er eentje gaat kopen! Wat voor board ga je kopen?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    @ Please_Charon Je zou het toch eventueel mee kunnen nemen? maar anders is het vervelend ja :/

    @ Caraphernelia Cool een pintail dus kun je er ook tricks op? ^^ Een goldcoast ze hebben 2 type's droptrough dus moet nog even kijken welke van de 2 maar waarschijnlijk de goldcoast matrix.


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Amaimon schreef:
    (...)

    Jammer dat die er niet zijn :/ maar lekker op en neer rijden is ook fijn toch? het zijn prima boards om mee te begonnen de mijne was van de bart smit maar het niet het fijnste nee. Hopelijk lukt het sparen, weet je ook al wat voor longboard je wilt?


    Ja idd, prima beginnersboards maar na een tijdje zijn ze wel wat minder. Alhoewel ik er op vakantie echt snel mee ging (Duitsland en steile heuvels). Maar toen lag er dus een takje op de weg waar mijn wieltjes tegenaan kwamen en achter me liepen twee nonnen, ik werd van mn skateboard afgegooid haha, zo'n non ving hem, gaf hem aan mij en zei iets. Weet alleen niet wat, spreek amper Duits en ze praatten zo zachtjes.


    Maar ik zag hoe soepel mensen met een longboard reden en ze konden gewoon (lage) stoepranden enzo op. Dus ja, dat lijkt me wel erg fijn.

    Bij de Telstar hebben ze twee soorten, eentje met zo'n raketpuntvoorkant (geen idee hoe die heet) voor 95 euro en zo'n langwerpige met een uitham ofzo voor 105. Ben heel slecht in dingen omschrijven xD

    Maar geen idee of die dingen dan ook echt fijn zijn.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ja klopt bij de mijne ging de griptape heel vlug eraf en het wijkte af naar rechts nogal erg xd. Haha netjes en takjes etc zijn verdomd irritant bij een skateboard maar wel vet lachen met die nonnen haha XD.

    Ja klopt het schijnt veel soepeler en stabieler te rijden je kan er ook veel langere afstanden mee afleggen. Ik zou zo niet weten welke je bedoelt : P waarschijnlijk pintail en droptrough? En dat is best goedkoop voor een longboard :O


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Amaimon schreef:
    @ Please_Charon Je zou het toch eventueel mee kunnen nemen? maar anders is het vervelend ja :/

    @ Caraphernelia Cool een pintail dus kun je er ook tricks op? ^^ Een goldcoast ze hebben 2 type's droptrough dus moet nog even kijken welke van de 2 maar waarschijnlijk de goldcoast matrix.


    Oh awesome, een paar van mijn vrienden hebben ook een droptrough! En yup, maar ik ben niet de beste :Y).


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Amaimon schreef:
    Ja klopt bij de mijne ging de griptape heel vlug eraf en het wijkte af naar rechts nogal erg xd. Haha netjes en takjes etc zijn verdomd irritant bij een skateboard maar wel vet lachen met die nonnen haha XD.

    Ja klopt het schijnt veel soepeler en stabieler te rijden je kan er ook veel langere afstanden mee afleggen. Ik zou zo niet weten welke je bedoelt : P waarschijnlijk pintail en droptrough? En dat is best goedkoop voor een longboard :O



    Volgens mij hebben due goedkope Bart Smit/Blokker boarden standaard een afwijking naar rechts, die van mij heeft dat ook xD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Cool! Ik heb nooit dat echt gedaan, maar ik vind dat soort dingen wel leuk :3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Vinception schreef:
    (...)


    Volgens mij hebben due goedkope Bart Smit/Blokker boarden standaard een afwijking naar rechts, die van mij heeft dat ook xD


    Haha serieus? Lol dat verklaart een helehoop XD


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Caraphernelia schreef:
    (...)

    Oh awesome, een paar van mijn vrienden hebben ook een droptrough! En yup, maar ik ben niet de beste :Y).


    Awesome ik vind stabiliteit wel fijn en mij was gezegd dat je dan het beste een droptrough kan nemen : P Haha hoeft toch ook niet? ^^ en kun je een stoeprandje op springen met die pintail? ^^


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.