• Geloven jullie daarin??
    Ik wel O.o
    Sereneus! maar dan niet so seer een monster maar gwn dat der iemand in mn kast sit , Egt elke avond kijk ik eerst in mijn kast voor ik het ligt uit doe xD [/doet de kabouter PLOP dans]


    Crack a bottle




    *Zucht* On-Topic blijven, mensen!



    Bored.

    OKay , ik ben al braaf(A) [/blijft on-topic]


    Crack a bottle

    mijn broer ging vorige keer in mijn kast zitten, en toen liet hij me schikken!! en toen durfde ik heel lang niet meer in mijn kast te kijken!! maar ik moest we schoone kleertjes hebben, en toen moest ik wel ik mijn kast kijken >.<
    Dus,, ja!! want er heeft is iemand in mijn kast gezeten [A]


    Dunno ><

    Ik ging een keer met verstoppetje in het donker (Ja dat deden wij met sn 4en boven xD) in de kast verstoppen en ik hoorde 1 ding ik vloog zo gillend de kast uit.. XD


    Crack a bottle

    nej, maar k kijk wel elke avond 1 of 2 x onder me bed x']

    xx.SweetMemory


    Can't break destiny, but i hope destiny is on our side

    Geloven jullie daarin??
    Ik wel O.o
    Sereneus! maar dan niet so seer een monster maar gwn dat der iemand in mn kast sit , Egt elke avond kijk ik eerst in mijn kast voor ik het ligt uit doe xD [/doet de kabouter PLOP dans]


    absouluut niet.
    waar ik wel in geloof, is dat er iemand thuis/binnen is als ik alleen thuis ben. ik denk dat ik wel weet waarom.


    -

    (...)

    absouluut niet.
    waar ik wel in geloof, is dat er iemand thuis/binnen is als ik alleen thuis ben. ik denk dat ik wel weet waarom.

    Ja dat heb ik ook, dan is het niet alsof er iemand door het huis loopt en of er deuren open en dicht gaan, of dat je stemmen hoort.

    ik heb geen kast dus er kan niemand inzitten

    mee-eens. XD


    Love is in the air'<3

    dude dat hebk egt HELE lange tijd gehad
    toen durfde ik het ligt nie uit te doen omdatk seker was dat er iemand onder mijn bed sat o_o
    [/denkt als 5 jarigeo_o]

    en nu hebk egt soms iemand onder mijn bed o_o
    Lauren n-n die wil onder mijn bed slapen x3


    We can only learn to love by loving.

    Een monster in de kast? Neen, eerder onder mijn bed Ö Voor ik ga slapen, kijk ik altijd eerst onder mijn bed.
    Mijn mama zei dat ik vroeger eens een knuffel van een leeuw had & dat ik dan bang was dat die levend ging worden, & ik die daarom altijd onder mijn bed gooide x'D ; Dusz, monster onder mijn bed ÖÖ


    Listen to what we're not saying..

    Vroeger dacht ik dat Karbonkel van Ik, Mik, Loreland onder mijn bed lag.
    Dat vond ik serieus zo eng :'D


    I recycle my thoughts.

    Vroeger dacht ik dat Karbonkel van Ik, Mik, Loreland onder mijn bed lag.
    Dat vond ik serieus zo eng :'D
    ]

    dude die gast is so eng..
    ik dacht altijd dat die vn mij een trollenprins was van zo'n film x3


    We can only learn to love by loving.

    nog nooit last van gehad :P

    Een monster in de kast? Neen, eerder onder mijn bed Ö Voor ik ga slapen, kijk ik altijd eerst onder mijn bed.
    Mijn mama zei dat ik vroeger eens een knuffel van een leeuw had & dat ik dan bang was dat die levend ging worden, & ik die daarom altijd onder mijn bed gooide x'D ; Dusz, monster onder mijn bed ÖÖ

    dat laatste doet me denken aan iets dat ik had meegemaakt na mijn eerste blikje redbull.
    Ik had een heel blikje redbull leeggedronken en 's nachts kwam ik wakker en ik zag allemaal rare dingen, was weird