geloven jullie in geesten?
en voelen/zien/horen jullie ze?
-
2 nov 2008 - 14:112 nov 2008 - 14:12
Say is een Geest!!!!..
Ja ik gellof er in,, en ik vind ze eng!!!
nee, ik voel helemaal nada,, behalfen dat als ik in bed lig, het gevoel heb of iemand naar me kijkt..Dunno ><
2 nov 2008 - 14:13I BELIEVE .. [/i can fly] Okay ,domme opmerking
But,ik geloof wel in geesten jaa ^^Crack a bottle
2 nov 2008 - 14:13ja dat heb ik ook
soms kan ik er niet door slapen:$ hihi
ben al blij dat ik niet de enige ben
xx2 nov 2008 - 14:13Say is een Geest!!!!..
nee, ik voel helemaal nada,, behalfen dat als ik in bed lig, het gevoel heb of iemand naar me kijkt..
DAT GEVOEL HB IK OOK!
EN dan word ik altijd bang en dan doe ik me ogen digt en dan denk ik dat als ik se open doe der opeens een moordenaar voor me staat ><Crack a bottle
2 nov 2008 - 14:13ik voel ze en hoor ze, dan hoor ik ineens men naam enzo, ik weet niet zeker of dat geesten zyn, maar t kan goed. en ik zie altijd hele wazige dingen..maarjha,,ik weet niet of t écht geeste zijn,
op je vraag; ja ik geloof zeker in geesten!your eyes are like stars in the night.
2 nov 2008 - 14:142 nov 2008 - 14:14ik voel ze en hoor ze, dan hoor ik ineens men naam enzo, ik weet niet zeker of dat geesten zyn, maar t kan goed. en ik zie altijd hele wazige dingen, ik zag laatst nog een orb
op je vraag; ja ik geloof zeker in geesten!
Zulke dingen heb ik ook.
Ik geloof ook heilig in Geesten, like zulke dingen kun je niet verzinnen.'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
2 nov 2008 - 14:15maar wat doen jullie dr eigelijk aan??
xx
Afsluiten.
Elke ochtend en avond.'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
2 nov 2008 - 14:15(...)
DAT GEVOEL HB IK OOK!
EN dan word ik altijd bang en dan doe ik me ogen digt en dan denk ik dat als ik se open doe der opeens een moordenaar voor me staat ><
Ik heb 2 kussens, en dan doe ik er een op me hoofd, en dan kruip ik helemaal onder de dekens, en dan is het wegDunno ><
2 nov 2008 - 14:15Gaan we weer =='
Bored.
2 nov 2008 - 14:16ik heb dat vooral als ik s'avonds alleen thuis ben ofzo..en vooral als ik dan naar boven loop heb ik het gevoel dat ik nagekeken word
2 nov 2008 - 14:16Say is een Geest!!!!..
nee, ik voel helemaal nada,, behalfen dat als ik in bed lig, het gevoel heb of iemand naar me kijkt..
Boehoehoehoe!
Neeij, back to the point. Ik heb er eigenlijk altijd al in geloofd, als klein meisje ook al. Soms heb ik wel het gevoel dat ze er zijn.Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...
2 nov 2008 - 14:21(...)
Boehoehoehoe!
Neeij, back to the point. Ik heb er eigenlijk altijd al in geloofd, als klein meisje ook al. Soms heb ik wel het gevoel dat ze er zijn.
Aaaah *Verstopt zig agter haar kussen.
Nou Say, je laat me sscikken(baby)Dunno ><
2 nov 2008 - 14:25Ik geloof er ckrs in
Ik hoor ook wel eens mijn naam, maar ik denk dat ik me dat altijd verbeeld ofso En Voelen tja, ik voel wel een aanwesig heid, maar niet echt dat ik seg; Er staat er 1 achter je ofso
Kusje !Every tear falls down for a reason.
2 nov 2008 - 14:31