• Heei! Ik loop al een tijdje met dit idee in mijn hoofd spokend en wederom smekend om op papier gezet te worden.
    Maar ik vraag me af of het origineel en daarbij ook leuk zal zijn om te lezen.
    Een samenvatting heb ik nog niet, maar ik kan wel een beeld schetsen:

    Titel: * is er nog niet* (anyone ideas?)
    Taal: Nederlands
    Genre: Tienerfictie, Romantiek, Dystopisch en OP

    Het speelt zich af in de toekomst. De maatschappij heeft haar politieke voorkeuren aangepast na het losbreken van een reeks rellen en een nieuwe wereld oorlog. Opgebouwd en wel zijn De Staten, vroeger bekend geweest als Amerika, terug en functioneert alles weer naar wens.
    Denkt men.

    De tijd van Regenten, Aristocraten en robuuste japonnen heeft zich vermengd met moderne technologie, genetica en het matchen van DNA. Er zijn vier Lagen ontstaan die de rangorde van de bevolking weergeven.


    De hoofdpersoon is Ana, een meisje die geboren is in de Derde Laag en eveneens woonachtig in het nieuwe New York City. Ze werkt hard, Studeert stellig en heeft vaak haar jongere zusje bij zich en volledig in het vizier. Een doodnormale tiener.

    Lucian werd geboren in de Eerste Laag, een Royal. Prins van de staat New York, Hertog van de idem genoemde stad en bijna volwassen.
    Als opvolger van een grotere troon dan die van de andere Staten, is het zaak dat Lucian een waardige prinses met een bijna perfect DNA zal trouwen.
    Het is echter zorgwekkend als zijn genetische match een van de Ridderen is. Wat nog niet in de buurt komt van een Nobele, laat staan een Royal.

    Twee harten en twee zenuwstelsels zoeken elkaar. Wetten en Verdragen worden opnieuw gebroken. Rellen en misdaden wurgen zich een weg terug. De toekomst word wankel, niet meer zoals deze was voorgeschreven.
    En waar het wel staat weet niemand,
    In de genen in ieder geval niet.

    dus ja....

    kortom; prinsessen, high schoolers in converse, een zoektocht naar een gelijkgestemde en dat alles met een antiek randje en strengen DNA als puntjes op de i.

    Benieuwd naar reacties!

    Wel of niet uitwerken?

    57.1% (12 stemmen)
     
    Ja! Dit lijkt me leuk om te lezen

    38.1% (8 stemmen)
     
    ik ben benieuwd hoe dit word uitgewerkt...dus opzich?

    4.8% (1 stem)
     
    Nee, zoiets zou ik niet lezen


    The Definition of Insanity

    Het klinkt origineel, maar misschien ook een beetje verwarrend. Ik zou het wel lezen, maar dan moet alles ook goed worden beschreven en worden uitgelegd. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Legare schreef:
    Het klinkt origineel, maar misschien ook een beetje verwarrend. Ik zou het wel lezen, maar dan moet alles ook goed worden beschreven en worden uitgelegd. (:


    i put the fun in funeral

    Klinkt wel cooltjes


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Overkill schreef:
    (...)



    Nouja het moet ook nog goed uitgewerkt worden. En ik wou niet alle termen direct verklappen haha.


    The Definition of Insanity

    Ik wil het wel lezen. Wil je me waarschuwen als je het op Quizlet plaatst?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wil je ook mij waarschuwen als je je verhaal op Quizlet plaatst? Ik ben erg benieuwd! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben heel erg benieuwd en het klinkt heel origineel, dus kun je me waarschuwen als je begint?


    Take risks and conquer your fears.

    Ik zou het ook wel willen lezen (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Corday schreef:
    Ik ben heel erg benieuwd en het klinkt heel origineel, dus kun je me waarschuwen als je begint?

    Klinkt leuk en wel als iets wat ik zou lezen.
    Maar om eerlijk te zijn is het niet super verfrissend. Het concept van het plot is al redelijk vaak gedaan oorlog, rangorde, dystopisch gebeuren.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik heb het oorlog gebeuren eruit gegooid in die zin dat ik dat niet uitwerk. Wel ga ik er meer spanning en wetenschap in gooien, maar probeer ik er ook nog altijd een sprookjes achtig tintje aan te geven...

    Ik ben al aan het schrijven...maar I still need a title...in het Nederlands (:

    Any suggestions? ^^


    The Definition of Insanity

    De vier lagen?
    Idk. :/


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hoogheid of als je iets langer wil: Laagje per laagje
    of genetische liefde of een genetische fout ofzo?


    Mhm?

    Ik zou het zeker willen lezen. Dus als jij mij zou willen waarschuwen als jij hem hebt uit gewerkt en op Q hebt gezet, graag.

    De strengen die ons samenbrengen
    DNA, gemaakt voor elkaar
    De perfecte match
    Bijna perfect/Bijna volmaakt
    Bijna perfect voor elkaar
    De prinses die geen prinses is
    De genetische match

    Dat zijn de titels die zo snel in mij op kwamen.


    Physics is awesome

    Bedankt voor jullie hulpjes! ik ben met het plan aan de slag gegaan en heb ook wat dingen veranderd! maar hier dus de link naar de story mocht je het willen lezen!

    >> link <<


    The Definition of Insanity