• Ik weet niet of iemand hier al een topic over heeft gemaakt en of iemand er nog problemen mee heeft. Maar mijn scherm ziet er op dit moment -zowel op de pc als mobiel- zo uit;

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 20:53 ]


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Wtf, volgens mij klopt dat niet nee. D:


    26 - 02 - '16

    Is dat overal zo? Log eens opnieuw in en uit en probeer het eens op een andere browser of computer.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Doge schreef:
    Wtf, volgens mij klopt dat niet nee. D:

    En alles staat dus werkelijk zo, is een beetje vervelend toch ;s.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Novoselic schreef:
    Is dat overal zo? Log eens opnieuw in en uit en probeer het eens op een andere browser of computer.

    Dat heb ik al een aantal keren geprobeerd, maar het werkt dus niet.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    (...)
    Dat heb ik al een aantal keren geprobeerd, maar het werkt dus niet.

    Heb je toevallig een ander account of zo? Probeer daar even in te loggen om te kijken of het iets met je account te maken heeft. Anders wil ik je wel heel even op mijn account in laten loggen, enkel om te checken of het daar weg is dan.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 20:57 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Is het geen browser extensie?
    *heeft hier geen verstand van maar hoopt iets nuttigs te kunnen zeggen*


    i put the fun in funeral

    Ik zie geen foto? xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Heb je toevallig een ander account of zo? Probeer daar even in te loggen om te kijken of het iets met je account te maken heeft. Anders wil ik je wel heel even op mijn account in laten loggen, enkel om te checken of het daar weg is dan.

    Mijn ander heeft blijkbaar hetzelfde probleem.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    (...)
    Mijn ander heeft blijkbaar hetzelfde probleem.

    En op een andere computer heb je er ook last van? Dat is wel heel erg vreemd.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nagusamu schreef:
    Ik zie geen foto? xD

    Ik ook niet :x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Novoselic schreef:
    (...)
    En op een andere computer heb je er ook last van? Dat is wel heel erg vreemd.

    Ik heb maar één pc. En mijn mobiel heeft net hetzelfde probleem.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    (...)
    Ik heb maar één pc. En mijn mobiel heeft net hetzelfde probleem.

    Ik zou ze toch allebei eens op virussen controleren, want het kan zijn dat je met beide dezelfde site bezoekt en dat die toevallig schade heeft aangericht.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nagusamu schreef:
    Ik zie geen foto? xD


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.